Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Lisa - 22 januari 2014 21:37

Går hem från jobbet i ett lätt snöfall.
Benen känns en aningens sega kan jag lugnt påstå å jag är ganska så trött hela jag.
I morron kör vi på en fjärde å sista arbetsdag innan en liten ledighet väntar. :)
Å på kvällen ska jag till motiva å cirkelträna igen. :)

Innan jag säger gonatt måste jag upplysa om att jag faktiskt känner mej betydligt piggare å gladare än på länge!
Hurra till det!
Å gonatt till er! <3

Av Lisa - 22 januari 2014 11:33

 

Lite brunch är aldrig fel. :D


Fick erbjudande om promenadsällskap efter jag lämnat barnen å var inte sen å tacka ja. :D

Dagens motion är således redan avbockad, å det var precis vad mina tabata-stumma ben klarade av i dag. :D

I väntan på att min efterlängtade lchf-frallor skulel gräddas har jag röjjt undan varenda vasstand å lego bit från golven här å ska dra i gång med storstädning så fort jag ätit klart.

Får se om jag hinner färdigt innan jobbet kallar, men jag borde åtminstone komma en bra bit på väg.

Varmvattnet vi saknade i morse borde va tillbaka så jag hinner duscha av mej å helst vill jag steka ett gäng burgare också.

Dags å sätta fart då kanske.

Hej hej dammsugare! :D



Av Lisa - 22 januari 2014 08:10

Hade tänkt å vakna pigg å utvilad i god tid denna morron.
Fixa lite frukostbröd å njuta av måltiden.

I stället har jag legat å vridit mej i natt också å sen slumrat tjugo minuter längre än vad som är absolut deadline.
Barnen hinner äta utan stress men nån nybakat blir det inte tal om. :)
Själv nöjer jag mej med en kaffe i farten å äter lite senare. ;)

Gomorron på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards