Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Lisa - 11 januari 2014 22:06

Kalla mej gärna Rudolf.
Två jättefinnar ger en knallröd näsa. :P

Det gick över förväntan å jobba faktiskt å vet ni vad? Jag kan utropa denna lördag som den första (nästintill) huvudvärkfria dagen på evigheter! :D
Jag är hoppfull å känner att nu kan allt bara bli bättre! :)
Min eventuella 30årskris är långt i från över, men jag gör vad jag kan för å ta tag i mina problem nu åtminstone! :)

Har precis fått krama om en skräckslagen liten Viggo som vaknat i en mardröm.
Det händer i mellanåt att han vaknar så, i panik å med livrädda ögon när han drömt nått otäckt.
Stackarn. Men jag fick ju som sagt kela en stund å det är jag ändå lite glad för. :)

Nu ska jag avsluta kvällen med att inleda en ny seriesäsong.
Diverse övernaturliga varelser å intrigen i Vampire daires väntar! :)

Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 11 januari 2014 09:11

Viggo leker att han är en katt som heter blixten.
:)
Ett ganska sött exemplar måste jag säga! :)

Vad Leo leker med behöver jag väl knappast förtydliga..?! :)


Själv sitter jag mitt i allt i hop å dricker mitt obligatoriska kaffe.
Jag ska jobba i dag.
Testa hur det känns.
Idiotiskt kanske, men som sagt, jag gör ett försök.

Innan jag ska till jobbet ska jag handla lite mat å försöka förmå min träningsvärk-brutna kropp(cirkelträning alltså. Det tar! ;)) att träna en sväng. :)

Hoppas ni får en bra lördag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards