Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2013

Av Lisa - 19 september 2013 15:51

  Lekplats-lek. :)


Ute sol-regnar det å vi har lagt oss i dubbelsängen alla fyra, Dexter inräknad. :D

Barnen ser på Scooby-Doo å jag passar på å blogga lite grann. :)


Vi har haft Emelie å Adrian å Stina hos oss i dag. Ätit lunch å varit på lekplatsen. Å uppdaterat telefonerna till ios7.

Känner mej inte särskilt impad faktiskt, men sen är jag ju inte överförtjust i just tekninska förändringar.. :D


Ska strax förflytta mej till köket för å laga middag, ugnskokt torsk å hollandaisesås blir det i dag. :D

Men först ska jag kasa ner en bit å vila lite. :D

Hej på en stund. :)



Av Lisa - 19 september 2013 10:10

 


Torsdag då å fortsatt lediga. :D

Har en ännu en lugn dag framför oss.

Lite lunchdejtande å hemmahäng bara.

Mycket skönt. :)


Hoppas ni med får en bra dag!

Nu ska jag leka med mina kids här. :D

Hörs senare. :)

Av Lisa - 19 september 2013 09:23

Något av det bästa med lediga dagar är helt klart tiden man kan lägga på att laga å äta frukost! :)

Av Lisa - 18 september 2013 21:09

 

Jag har tappat vattenkokaren i golvet så den gick sönder.

Spanar runt efter nya, men tycker de flesta är hemskt fula(i-landsproblem eller vad? :P), en grön hade dock varit lite kul. :D


Det är onsdagkväll å vi avslutar snart första lediga dagen av tre.

Vi har precis som tanken var mest varit hemma, förrutom en tur till Ica där mina huligarner, i klädda radiga onepicear höll på å riva bygget...

Skönt har vi haft det, å välbehövligt med vila var det. :D


Dagens bästa måste ändå va att bilen är hemma å tillbaka från verkstan.

Det känns som vi varit billösa i månader i streck, när det i själva verket rör sej om en vecka,.

Är så glad över att vi har en bil så det är inte klokt å jag lovar att jag inte ska köra in i fler staket framöver. :D


Nu ska jag se om vi inte kan ägna en stund åt intriger, drakar å krig innan det är dags å sova igen. :D

Kram å gonatt på er! <3

Av Lisa - 18 september 2013 12:29

Nya kläder.
Från villervalla förståss! :)

Av Lisa - 18 september 2013 11:24

 

Redken.

Finns till bra duo-pack-pris hos Bangerhead(man bara måste älska den sajten.. :D) just nu.

Ett litet tips till er såhär på onsdagsförmiddagen. :)

Av Lisa - 18 september 2013 10:02

       

Vår dag so far. :D


Hej å gomorron. :D

Det är väl inte precis så att vi precis har stigit upp, men jag sov ända till sju när en redan påklädd Viggo väckte mej. :)

Låg dock kvar i stund en bra stund då jag huttrade halvt i hjäl vid varje försök att sticka fötterna utanför täcket. Huuu så kallt å ruggit det var, å är fortfarande här.

Vi ska bara stanna inne har vi tänkt, passa middagen som redan står i ugnen, spela skylanders, mysa å pyssla. :D


Å så ska jag träna! :D Är lite extra taggad i å med att jag prioriterade bort det i går.

Hoppas barnen kan hålla sams i en halvtimme åtminstone! :P (verkar dock inte jättelovande, med morronens facit i hand..!)

Men allra först har jag lovat barnen ett bad så nu blir det till å tappa upp vatten! :)


Hej på en stund. :D

Av Lisa - 17 september 2013 21:58

 

Världens finaste duk som Viggo gjort på förskolan! <3


Färdigjobbad för i kväll å inte mindre än tre lediga dagar väntar nu. :D

Härligt. :D

I morron lutar det åt hemmamys för hela slanten.

Långkok å fix å avkoppling efter den intensiva helgen å jobbdagar. :)


Orkar(såklart) inte träna i kväll utan kryper ner å tar nya tag i morron i stället...! :D

Kram å gonatt på er. <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards