Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2013

Av Lisa - 25 september 2013 10:16

Här går tekniken emot mej denna förmiddag.

Först fick jag inte i gång internet på min dator å nr jag väl lyckades funkar det inte å logga in på banken.

De sätter stopp för morronens räkningbetalning å de vykort som jag äntligen tagit mej tid att fixa på posten's sida i dag. :( Kortet var skrivet å klart, men allt hängde upp sej vid betalningen så jag skulle tro att jag får börja om...


Får skjuta på det hela till i kväll å hoppas på bättre lycka då.


Vi har mycket att stå i dag som sagt.

Första målet är stan, där vi ska en sanbb-vända till Systemet å H&M för å handla vantar åt Viggo.

Å så ska vi handla mat, förståss å få vårt hem att se respentabelt ut tills i kväll å så ska maten lagas. :)

Huvudrätten är spikad, men efterrätten är fortfarande oklar, jag velar lite än. :)


Det är dags att sätta fart nu alltså. :D

Vi hörs!

Kram å hej!


Av Lisa - 25 september 2013 08:19

Sov till halv åtta, å ligger fortfarande kvar å myser! ;)

Börjar dock bli dags att röra på sej, vi har lite å stå i i dag! :)
Ska in till stan, handla å städa å träna hoppas jag! :)
Å i kväll blir det vinlotteri hör hemma! :)

Av Lisa - 24 september 2013 21:13

För trött för å göra mycket mer än å gosa ner sej med Dexter i soffan å se på kvällens SoA! :)

(Så trött så jag gav mej tränings-ledigt med snudd-på-abstinens?! :)
Det trodde jag aldrig! ;))

Av Lisa - 24 september 2013 18:22

Känner mej aningens tveksam... :)

Av Lisa - 24 september 2013 17:48

Å jag har verkligen lyckats pricka in fyra stycken dofter som skiljer sej rejält från varandra! :)

Av Lisa - 24 september 2013 17:17

 

Efter fjärde jobbdagen, där jag inte alls kommit till min rätt, misslyckats med att imponera på dem jag önskar å förföljts av en ledsam trötthet är jag nu hemma efter att ha hämtat hem barn å cyklat mellan regnskurarna.

I det vit/gråa huset på ekebergslundsvägen är det som det brukar.

Hyperkissnödiga ungar som kissar utanför toastolen.

Katter som tränger sej in hos kaniner.

Pappor som promt ska grilla

Å mammor som drömmer om Lithells pepparkorv men får hålla till godo men en annan sort då Ica slutat sälja just den...

Precis som vilken onsdag som helst alltså

:D


Nu väntar två lediga dagar med chans att intanka ton av ny energi.

Det kan jag lova att jag behöver.

 

 

Av Lisa - 24 september 2013 06:58

Vantarna på på cykelturen i dag! ;)
5 kalla grader ute..!

Tisdag i dag.
Sista jobbdagen nu! :)
Hey ho let's go! :)

Av Lisa - 23 september 2013 21:56

Stannar visst uppe en stund ändå.
I sällskap med vännerna; Apple-tv å SoA! :)

Var det nån som kallade mej sjukligt besatt av mina serier? :)
Då säger jag inte emot! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards