Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2013

Av Lisa - 27 september 2013 06:56

Ligger ensam kvar i sängen.
Barnen var här en runda nyss å gosade.
De stannade tills Viggo sa: nä vad säger du Leo? Ska vi gå upp å leka med mitt lego i stället? :)
Sagt å gjort, de har nu stängt om sej på Viggos rum å leker för glatta livet! ;)

I dag börjar min jobbhelg, men den inleds med en behaglig kortkväll! ;)
Å fram tills dess hoppas jag att höstsolen ska lysa på oss så vi kan trädgårds-fixa lite! :)

Nu tänker jag dra täcket lite högre dock å njuta av ljudet av barn som håller sams å av sängvärmen en stund till innan det är dags för frukost! :)

Gomorron på er! :)

Av Lisa - 26 september 2013 23:09

Efter tre avsnitt(är lite besviken på denna säsongen. Inte alls så bra som tidigare..!) bäddar jag ner mej å önskar gonatt!

I morron låtsas vi att jag är ledig fram tills dess jobbet kallar vid fyratiden!
Vi hörs då!
Kram å hej!

Av Lisa - 26 september 2013 16:31

   


Boön, som sagt, magisk plats!


Hej på er! :)

Har verkligen bloggat uruselt i dag, kan inte ens komma i håg senaste lediga dagen som varit såhär inläggs-löst.

I vilket fall som helst beror frånvaron på att vi varit ute på en mindre turné tillsammans med Nina å Noah.

Det slutgiltiga målet var Boön, men innan dess drog vi med hela flocken av ungar(de må bara va tre sammanlagt, men kan verkligen uppträda som det dubbla, minst! :P) på ett par ärenden på stan... :D

Efter en härlig stund med havsluft, sol å mer eller mindre frivilliga dopp för somliga körde vi hem till Nina å Noha's en stund innan vi slutligen landade hemma igen. :D

 

Här hemma bakar jag kesobröd som ska varvas med pepparrotsröra, sallad å gravlax å intas som kvällsmat av de vuxna i det här hemmet. :D

Å efter maten ska jag träna, lägga barn å duscha å sen hoppas jag på flertalet SoA-avsnitt tillsammans med min lilla make i soffan. :)

 

Livet rullar på alltså.

Även de gånger jag inte prioriterar att dela alla dagens ögonblick med er. :)

Av Lisa - 26 september 2013 12:41

Boön, aldrig fel! :)

Av Lisa - 25 september 2013 22:33

Ingen högvinst för mej denna gång, men en tetra gick stanna kvar här! :)

En fin ljuslykta, som jag fick av girlsen! :)

Har haft en toppenbra kväll med vinlotteri-gänget(eller tre av dem i allafall! :P).
God mat(om jag får säga det själv? :P) å trevliga samtal! :)

Nu blir det lite diskande, sen sova å invänta ännu en ledig dag.
En dag utan ett enda måste(mer än å träna, två dagar utan nu...!? Gah!)!

Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 25 september 2013 18:15

Vi blir en nätt liten skara i dag, men jag är redo! :)

Det blir sallad gånger två.
Cesar å exotisk frukt till efterrätt! :)

Av Lisa - 25 september 2013 15:13

Kunde ju bara inte motstå Ernst! :)
Återstår å se om han håller måttet! ;P

Av Lisa - 25 september 2013 13:03

Hämtade mat på stan å körde upp till Stina en snabbrunda! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards