Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Lisa - 22 september 2013 21:39

Har bäddar ner mej i hop med katten på soffan å här tänker jag ligga tills sängens rop blir för högljudda! :)

Har inte precis hunnit med så mycket mer än å jobba i dag.
Å än är det inte slut med den saken, jobbar måndag å tisdag med innan det är dags å va ledig igen! :)

Är helt makalöst trött, så det lär inte dröja särskilt länge innan jag avslutar den här dagen.

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 22 september 2013 09:37

Sitter i sängen jämte Leo å myser lite såhär efter frukost.

Känner mej anigens söndagstrött å frusen.

Sådär ruggig liksom som egentligen kan vara ganska mysigt, på en ledig söndag när man bara ska va hemma å drälla.

Nu är det ju dock så att ingen i den här familjen som ska va just hemma å drälla.

Familjen ska på kalas för Alexander på Hasslö å jag ska jobba kväll.


Så fort jag druickt upp mitt kaffe ska jag därför ignorera det faktum att huvudet känns megatungt till  följd över att jag satt uppe till efter midnatt å kollade på serier, å ta mej ett träningspass.

Har dock inte bestämt om jag ska sworkitta eller om det blir en lite löpartur runt kvarteret. :)

Kan ju alltid hoppas att jag vaknar till lite efter det å en dusch, annars kommer det bli en låååång jobbkväll...


Jag börjar i vilket fall som helst halv ett å ska sätta lite fart om jag ska hinna med nått innan jobbat. :D

Ha en bra söndag! Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards