Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Lisa - 17 september 2013 21:58

 

Världens finaste duk som Viggo gjort på förskolan! <3


Färdigjobbad för i kväll å inte mindre än tre lediga dagar väntar nu. :D

Härligt. :D

I morron lutar det åt hemmamys för hela slanten.

Långkok å fix å avkoppling efter den intensiva helgen å jobbdagar. :)


Orkar(såklart) inte träna i kväll utan kryper ner å tar nya tag i morron i stället...! :D

Kram å gonatt på er. <3

Av Lisa - 17 september 2013 13:39

Så fin så fin!
(Å tre klänningar rikare, kan hända att jag gick helt bananas bland allt sött! :P)

Av Lisa - 17 september 2013 11:49

#villervalla
Skulle kunna handla i hjäl mej! :)

Av Lisa - 17 september 2013 11:04

10 grader ute.
Fram med scarfen.
:)

Nu sticker jag till stan en snabb-rundan innan det är dags att spana bebis! :)

Av Lisa - 17 september 2013 10:43

Sova på bordet?! :)

Av Lisa - 17 september 2013 09:48

Hej på er!

Här sitter jag vid datorn å dricker kaffe å försöker strukturera upp min förmiddag å timmarna innan jobbet på bästa sätt.

Precis som vanligt vill jag hinna tusen saker, å är anigens stressad över allt jag inte kommer få in i planeringen, men jag måste försöka stressa ner, annars finns det risk att jag inte blir färdig med nått.


Punkt ett på planeringen innebär tillagande av lasange som familjen kan ha till middag i kväll.

Å när den är klar ska jag köra en snabbis till stan å köpa present.

I dag ska jag nämligen få en sneak-peak på Henke å Sanna's lilla Lova. :D

Egentligen hade jag velat hinna med dagens träning också, men det lutar åt att jag tar det efter jobbet i stället.

Samordningen av allt mitt skolmaterial, så det kan användas praktiskt, får jag skjuta upp till en annan förmiddag, för det är inget som blir gjort på några minuter.


Nu måste jag resa på mej å dra i gång med köttfärsåsen här. :)

Vi hörs sen!

Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards