Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Lisa - 12 september 2013 20:57

Var tvungen å testa liiiite marmelad.
Mycket god! :)

Annars blir jag inte mycket mer talför i dag heller.
Jag är helt enkelt för trött å har tankarna på annat håll.

Men jag saknar er ska ni veta, å jag är väl medveten om att det är mitt eget fel att ni blir färre å färre.
Jag hoppas verkligen jag kommer igen, å gärna omgående, för jag älskar den här hobbyn.
Å er som alltid finns där! <3

Nu ska jag ägna mej åt verklighetsflykt, sen blir det bädden.
Å i morron, då är det fredag å en ledig helg väntar! :)

Av Lisa - 12 september 2013 19:04

Fikon med portvin.
Kommer bli gott till osten på lördag! :P

Av Lisa - 12 september 2013 16:07

Trötta sötnosar! <3

Pausar å kelar med mina grabbar en stund innan vardagen fortsätter.
Var länge sen jag hann göra det på eftermiddagen faktiskt... :(

Mitt liv är rörigt just nu.
Jag måste sortera å få struktur å mer energi!
Fattar inte varför min tid aldrig räcker?
Håller i gång från morronen till halv nio-nio varje kväll, med ändå hinner jag inte särskilt mycket..?!

Av Lisa - 12 september 2013 06:39

Mina gullungar! :)
Älskar Leo's klädstil, visst blir man glad när man ser all färg? :)

Ja, gomorron på er! :)
Här är vi mitt i morronruschen! :P
Det går ganska så smidigt i dag måste jag säga, med tanke på att vi alla faktiskt är redo att bege oss! :)

I dag jobbar jag till två å i morron till fyra, sen är det helg igen.
Då vankas det både kräftskiva å kalas för Leo. :)
Känner väl egentligen att det hade suttit fint å hämta andan lite.
Men det får bli senare i höst, barnen tjatar om Jönköping, så jag ska kolla upp hotell å weekends dit i eftermiddag! :)
Kan va skönt å ha nått å se fram emot...

Nu är det dags att sätta sej på cyklen! :)
Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards