Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Lisa - 6 september 2013 21:29

Gustav å Martin kollar på fotbollen hemma så jag smet in i grannhuset en runda! :)

Av Lisa - 6 september 2013 20:02

Alla sätt är bra...!? :)

Av Lisa - 6 september 2013 19:39

Har inte suttit ner en minut sen jag kom hem så nu är det sannerligen dags att fira in helgen! :)

Räkmackor(lchf förståss!) å ett glas vin.
:)

Å wannabe-sushi bara för jag var tvungen å testa! :P

Av Lisa - 6 september 2013 15:43

Ringde försäkringskassan för att efterlysa den FP som jag ansökte om den 15/7 å som skulle ersatt de sjutusen kronor jag förlorat på mina senaste löner för jag varit hemma med barnen i sommar.

Det var 195 före mej i kön, men efter 25 minuter kom jag fram till en handläggare som valde att koppla mej vidare till en annan.

Efter ytterligare väntan får jag som förklaring att de skulle fråga om jag ska fortsätta studera å att de står ett frågetecken på min imkomst.

För det första: när har de de tänkt fråga mej? Till jul eller?

För det andra: vad i hela friden spelar det för roll när jag sånär som de två praktikmånaderna jobbat som vanligt å haft exakt samma inkomst.

För det tredje så pratade jag med handläggare när jag började plugga å meddelade då när utbildningen var slut å att min inkomst  skulle förbli oförändrad!


Hoppas jag får mina pengar nu.

Eller i allafall inom de 2 arbetsdagar det skulle behöva för att betala ut mina pengar.


Jag fattar det dock inte, varför ska man ALLTID, vid vart enda fsk-ärende behöva ringa å dona?!

Av Lisa - 6 september 2013 15:25

Leo's val av kvällsmat. :)
Båfflor som han kallar dem! :)

Av Lisa - 6 september 2013 11:46

Solen strålar från en blå himmel å som alltid sitter jag utomhus på min rast å tankar energi å friskluft! :)

Känner mej både piggare å gladare i dag. Å den sinnesstämningen planerar jag att behålla! :)

Hoppas ni har en bra fredag ni med! :)
Hörs igen sen såklart! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards