Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Lisa - 4 september 2013 21:59

Kom hem från jobbet vrålhungrig å med en batteri-död telefon.

Överväger fortfarande att ställa mej på crossen, men det lutar åt att det blir träningsuppehåll även i dag.   

Tror jag ska ställa klockan lite tidigare å åtminstone ta ett tiominuterspass i morron bitti. :)


I övrigt?

Är lite efter-kvälls-jobbs-trött å ligger å slöglor på unforgettable å undrar hur det blev onsdag så fort igen?


Ville mest säga gonatt! Sovgott å kram på er!   

Av Lisa - 4 september 2013 15:55

Att njuta av ljuset så länge det varar! :)

Av Lisa - 4 september 2013 13:12

(Nästan) alla planer avverkade.
Passar på att sitta utomhus en stund innan jobbet kallar! :)

Av Lisa - 4 september 2013 10:48

Nu är det ju inte precis för nöjes skull som Martin inte jobbar i dag, men vi passar på att njuta av den extra tiden vi får tillsammans ändå! <3

Av Lisa - 4 september 2013 09:53

Med United-muggen i högsta hugg å Leos födelsedagskort i tryggt förvar styr vi bilen in mot staden för en lekstund på vårt fina bibliotek! :)

Av Lisa - 4 september 2013 09:14


Ny, höstig, tröja från Me&I. :) 

Är lite sugen på jeansen som matchar detaljerna på tröjan med.

Om jag lyckas gå ner i vikt nu, då ska jag belöna mej med dem...


Den här onsdagen kommer väl inte precis bli som planen var tidigare i veckan.

Egentligen skulle barnen varit på förskolan redan å jag skulle passat på att göra ärenden å träna innan jag skulle till jobbet.

Jobba ska jag fortfarande, men som sagt så är Martin hemma å kurerar ett skadat revben så barnen fick vara hemma med oss i stället. :)

Som jag krev redan i går så ska vi till bibblan å försöka hinna med mathandling också, resten av planerna la jag på is till en annan dag.

Träningen får jag ta efter jobbet i kväll sen. :)


Nu är det dags å sätta lite fart.

Gomorron på er! :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards