Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Lisa - 30 augusti 2013 22:20

Efter vinst i monopol provar jag min lycka i maxi-yatzy! :)

Ögonen är hemskt trötta, men är det fredag så är det, eller hur var det nu? :P

Av Lisa - 30 augusti 2013 20:55

Plankstek, gott vin, crème brulee, irish coffe å en omgång monopol! :)

Ingen dålig fredags, inte alls! :)

Av Lisa - 30 augusti 2013 17:10

Efter att ha spenderat eftermiddagen på bortaplan(tack för i dag!) är vi nu tillbaka hemma.
Jag i köket å grabbarna i gillestugan! :)
Här ska lagas fredagsmat å helgen firas samtidigt in med ett glas vin! :)

Fredagar, ni vet.
Bästa dagen!

Av Lisa - 30 augusti 2013 11:46

Älskar verkligen igelkottar! :)

Av Lisa - 30 augusti 2013 10:17

H-e-r-r-e-g-u-d så skönt det är att va ledig.

Är förvisso trött, trött, trött å oron å ledsenheten är med i bakgrunden hela tiden, men jag ska verkligen anstränga mej för att stänga den ute å tanka energi denna helgen.


Vi har precis ätit brunch. :D

Handlade direkt när affären öppnade å lyckats på så vis undvika att bli utstirrade av en massa andra kunder.

Det gick väl skapligt får jag säga, men det hade varit skönt om man kunde komma i håg allt, även när man har barnen med sej i affären...

Nu leker pojkarna tillsammans på Leo's rum å jag passar på att njuta så länge det varar. :D


Jag ska duka av här å sen försöka mej på att göra creme brulee som Martin önskat som fredags-efterrätt.

Vi ska ha trerätters är min tanke, kronärtskocka med smält smör, plankstek å så creme brulee då.

Har redan dåligt samvete för att jag kommer överäta/äta onyttigt, men jag tror jag ska unna mej lite mos till plankan å sen äta mest sås(hemmaslagen bea, finns det nått godare?) å kött...


När jag har stökat klart i köket ska jag ge mej på dagens sworkit-pass.

Hoppas det går lika bra å träna när barnen är vakna som det gjorde sist.

Då hängde Viggo på å tycke det var kul å ropade till mej när det var dags att byta rörelse. :)


I eftermiddag blir det ett besök hos Emelie å co, ska bli kul då det var för länge sen vi sågs!


Nån gång under dagen bara måste jag beställa hem lite nya doftljus som vi kan mysa med i höst, för i dag känns det just som det, höst alltså!

Grått å kylig luft. Fine by me, jag älskar hösten! :D


Hoppas ni får en bra fredag!

Kram å hej! :)

Av Lisa - 30 augusti 2013 08:40

Än så länge går det skapligt..


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards