Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Lisa - 29 augusti 2013 20:07

Det må vara så att jag varit mer eller mindre konstant trött sen jag startade den här bloggen för över sex år sedan.

Å jag vet att det inte finns nått tradigare att läsa om(å det märks sannerligen på statistiken... :().

Tyvärr måste jag konstatera att jag just nu är tröttare än tröttast. Igen. :(

Jag är så less.

Det är så tråkigt. Extremt tråkigt för er å tråkigt för mej.

Jag vet väl egentligen vad som ligger bakom den värsta tröttheten, men jag vet inte alls hur jag ska få nån ordning.

 

Å så har det varit en tuff vecka med, sömnlösa nätter å mycket jobb...

Hade tänkt både handla å träna i kväll, men ligger klubbad i soffan å är ledsen i stället.

 

Jag orkar inte med mej själv alls ibland, hur jag blir å vad jag gör.

Å jag vill inget hellre än å vända det här å få tillbaka glöden.

Uppskatta livet å orka allt jag vill.

Älskar mitt liv, men inte alltid mej själv.

Jag njuter ofta, men inte så ofta som jag önskar.

Är så lycklig å tacksam, men det är så svårt att fokusera rätt.

Varför misslyckas jag jämt med det...?

Av Lisa - 29 augusti 2013 16:23

Känner mej helt utmattad.
Laga middag å handla med bara, sen blir det soff-häng för resten av kvällen!

Hurra för fyra lediga dagar nu! :)

Av Lisa - 29 augusti 2013 06:33

Veckans fjärde å sista jobbdag är å när jag går därifrån i dag vid två är jag ledig i lika många dagar! :)
Långledigt alltså, fredag, lördag, söndag å måndag! :)
Ska bli helt underbart! :)
Känner mej väldigt, väldigt sliten å trött, fortfarande, hur svårt kan det va att anpassa sej liksom?!

I dag kröp jag till å med tillbaka i sängen å slocknade ett par minuter när jag skulle väcka Viggo...?!
Det har nog aldrig hänt innan...

Anyway.
Nu väntar lediga dagar å nån gång ska det väl vända! :)

Ha en bra torsdag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards