Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Lisa - 9 augusti 2013 10:46

Fram tills på måndag är det upp till 70% rea på vårens kollektion hos ett av mina favorit-märken,

nämligen House of Lola.



 

Det blev en liten beställning för vår del. :)

Klänningen jag trånat efter sen kollektionen släpptes å så två respektive en tröja till Viggo å Leo. :)

Av Lisa - 9 augusti 2013 10:05

Barnen kollar på Steve irwin-klipp med ormar på youtube, katten röjjer loss å jag dricker mitt kaffe å läser recept. :)

Humöret känns knappast bättre tyvärr.
Det bor en jobbstress inom mej som inte alls verkar ha planer på å flytta.
Å som alltid förstärks alla negativa känslor av trötthet.

Suck, vad trött jag blir på mej själv.
Inte ens en vecka efter semestern å jag är redan bitter...

Av Lisa - 9 augusti 2013 08:49

Med muggarna i högsta hugg! :)
Barnen har beställt té till frukost! :)

Av Lisa - 9 augusti 2013 08:02

Blå himmel i dag ja.
Typiskt när jag går på jobbhelgen i eftermiddag å inte har en ynka bad-minut över. :(


Jag har vaknat sur i dag.
Viggo låg å skrek mellan elva å tolv å klockan tre hade Leo kissat i sängen.
Lägg sen till en vuxen kille sim beter sej som en vettvillig när han blir väckt så har ni min natt å orsaken till att jag känner mej som jag gör i dag.

En hel vecka utan vettig sömn, ingenting för ett år sedan, men jag har vant mej av vid vak-nätter å humöret blir påverkat där efter. :(

Jag ska göra vad jag kan för å rycka upp mej för jag vet att ingenting blir roligare av en taskig inställning! :)

Vi ska mysa på hemmaplan ända till halv två, när barnen ska lämnas(det hämtas av mormor en å en halvtimme senare! :P).
Å i morron slutar jag redan två! :)

Håll tummarna att humöret vänder!
Blir lika trött av va sur som av sömnbrist nämligen..
?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards