Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Lisa - 7 augusti 2013 22:04

 

Svettig av motion.

Det var inte i går.... 

 

Sandra lockade me mej på Korpadalen runt så jag fick chansen både till å avreagera mej å spy av mej all ilska å välbehövlig aktivering av kroppen. :D

Å tänka sej, jag är inte alls lika arg längre, även om jag inte låta saker å ting passera...!

 

Det känns galet skönt att vi har en ledig dag framför oss. :D

Är det väder ska vi till havet tänkte jag, men framför allt ska vi INTE stressa å stimma.

Barnen var nämligen allt annat än pigga i kväll.

Leo hade somnat redan vid fem å Viggo psykbröt av trötthet vid sju.

Det kostar på med dagis i dagarna tre å kompislek efteråt på två av dessa.

 

Nu blir det sängen, med lättare sinne å utan att behöva ställa klockan till i morron! :)

Kram å gonatt! :)

 

 

Av Lisa - 7 augusti 2013 19:56

Är trött, frustrerad, irriterad, ledsen å förbannad.
Inget vidare skoj precis.
Varken för mej.
Eller er just nu.

Jag tiger i kväll.
Så hörs vi i morron.
Då är det ledig torsdag å nya tag! :)

Av Lisa - 7 augusti 2013 06:10

Är precis så trött som det ser ut.
Dexter väckte Viggo, som sen väckte oss vid fyra å innan dess hade Leo ropat på mej en gång.
Undrar om nätterna såg ut såhär på semestern med, men eftersom man inte skulle upp så var man bara snabbt uppe å somnade om utan att ens tänka på det?
Antagligen va? :)


I dag regnar det faktiskt.
Vi skulle i vilket fall köra i dag, då vi redan har bestämt att Viggos kompis Hilma ska få följa med oss hem i dag! :)
Är i valet å kvalet om jag ska dra med stövlar å regnställen till dagis, men det lutar åt inte i å med att barnen inte är på sina riktiga avdelningar än...

Nu ska jag packa ner min mat här. :)

Ses sen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards