Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Lisa - 5 augusti 2013 21:50

Första jobbdagen gjord då.

Å min frånvaro här i kväll beror faktiskt inte på att jag utmattat somnat på soffan utan på att jag försökt mej på att rensa min olidligt sega dator.

Gårdagens kvälls-inlägg höll på å knäcka mej då datorn hängt sej mellan bokstäverna så jag fått skriva om varje ord flertalet gånger

Tror jag lyckades göra den lite bättre faktiskt, fast det var nog snarare ett uppdaterande av en html-kod här på bloggen som gjorde tricket å inte mina andra försök. :D


Dagen i dag då.

Tillbaka på jobbet där jag mest känner mej förvirrad.

Kommer ta ett tag innan jag finner mej å hittar min plats tror jag.

Men tids nog smälter jag nog in.

Har ju året ut på mej i allafall, skrev på ett anställningsbevis som teamledare tom den 31/12 i dag i allafall. :D

Sen vet jag (nu igen?!) inte var jag ska ta vägen.

 

Efter middag å jobb drog jag å barnen som ni redan sett upp till ångasjön å tog oss ett kvällsdopp, jag njöt mest förståss, men grabbarna plaskade på glatt de också. :D

Mysigt att de orkade tycker jag, hoppas det fortsätter så, å på så vis ger oss familjetid även på arbetsdagar. :D

 

 

I morron börjar jag sju, å ska lämna barnen halv(fatta det Lisa, tio över sex, senast, ska cyklarna rulla!) så det börjar bli hög tid att bädda ner sej. :D

 

Kram å gonatt på er!

Av Lisa - 5 augusti 2013 18:33

Jag å barnen drog till sjön.
Bästa i dag, helt klart! :)

Av Lisa - 5 augusti 2013 12:17

Sitter å tar min rast ute i skuggan.
Känner mej rätt rejält ringrostig å förvirrad så här efter första förmiddagen, men jag hoppas det ordnar till sej under veckan...
Här är inte så farligt varm som jag bävat för heller, men det lutar åt ett kvällsdopp sen ändå, om så bara i poolen! :P

Det gick bra å lämna barnen, även fast jag tänkt fel om tiden(så mycket för det flytet..! :P) å även fast de inte alls ska vara på sina vanliga avdelningar denna veckan...

Hoppas ni har en bra måndag! :)
Kram å hej för nu! :)

Av Lisa - 5 augusti 2013 06:39

Lite morronlek med Dexter! <3


Vi ska köra om en dryg halvtimme(yttepytte bit, men ton av dagis-packning gör att vi tar bilen, bara i dag!) å jag å barnen är redan redo.
De var lätta att få upp å göra i ordning å jag har kommit i håg att ta upp köttfärsen från frysen. :)
Nu ska jag bara komma i håg min egen mat, sen får jag påstå att vår första morron flutit på bra. :)

Stackars Martin har det värre med flytet, firmabilen vill inte starta så han har ännu inte kommit i väg... Våra startkablar är spårlöst försvunna, men gamla bilen tvingades oss att köpa en batteriladdare som jobbar för fullt just nu! :)

Ha en bra dag, så hörs vi för en rapport senare! :)

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Martin · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards