Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Lisa - 2 augusti 2013 22:03

Jahapp.

Har handlat å packat det som går å packas till morrondagens utflykt till Tosselilla sommarland. :D

Vi ska dit med Daniel, Alva å Stina å metrologerna lovar strålande sommarväder. :)

Jag gissar på att vattenlandet kommer vara the place to be å håller samtidigt tummarna på att det inte är mer folk än de tidigare år vi varit där. :)

Barnen här är eld å lågor å har pratat hela dagen om hur de ska hoppa på hoppkuddar med sin Stina.   


Annars har vi njutit av sommaren i dag.

Spenderade ju som sagt förmiddagen på Kofsa med barnen.

 

Viggo passerade en milstolpe å simmade ute på det djupa utan armkuddar å var stolt som en tupp förståss. :D

Leo var lika mallig han, över det faktum att han helt själv orkade gå till bilen. :P

Om han är lite lat å vill bli buren annars? Jojjomen. :D


När vi kom hem kom Mange, Jajja å Loke å fönsterrenoveringen gick in i det sista skedet, bara målning kvar nu. :)

Vi hämtade mat å barnen badade i poolen å lekte "jobbare". :)


Nu ligger jag i soffan, nerbäddad under en filt med Dexter i knät.   


Ska snart duscha av mej å sen blir det bädden, klockan ringer vid halv sju å då ska jag upp å göra lövbiffsallad med nudlar som vi ska ha som picknick-mat. :)


Kram på er.   

Av Lisa - 2 augusti 2013 19:03

Jovisst.
Jag tycker det är kul å handla.
Fast kanske inte just en svinvarm fredagskväll..
Kan ju erkänna att jag hellre slängt mej i havet nånstans, eller åtminstone suttit med ett glas rosé på altanen! :)

Av Lisa - 2 augusti 2013 16:51

Leo som doppar huvudet! :)

Av Lisa - 2 augusti 2013 14:50

Tosselilla å kräftskiva i morron som sagt. :)
Kan bli hur bra som helst! :)

Av Lisa - 2 augusti 2013 12:12

Två pojkar å en mamma suger ut det sista av semestern på Kofsa! :)

Av Lisa - 2 augusti 2013 10:11

Alltså, fy vad kass jag varit på å blogga denna sommaren.
Det märks både på de glesa uppdateringarna å på besöksstatistiken på bloggen...
Om tre dagar är semestern slut.
Då tar vi nya tag va?! :)

I dag är det ju då semesterns sista fredag.
Vi har tre lediga dagar kvar tillsammans å dom ska vi fylla med tosselilla å kräftskiva i morron, å så mycket bad som det bara är möjligt i dag å på söndag. :)

Jag å barnen ska strax packa in oss i bilen å köra tror Viggo önskat i dag, nämligen kofsa! :)
Ska inom Coop å köpa nya armkuddar först bara, för även om Viggo numera klassas som simkunnig så vågar han ännu inte ge sej ut på djupt vatten. :)

Nu fyller vi termosmuggen med ytterligare än skvätt kaffe sen drar vi! :)

Ha en fin fredag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards