Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Lisa - 14 juli 2013 20:46

Jag kan ju börja med att meddela att den här familjen sov ända till kvart i åtta i morse. :)

En ny mörkläggningsgardin gjorde sovrummet så pass mörkt att inte ens flugorna vaknade.   

Jag var ganska pissed på vädret där ett tag, det ska medges, men ändå.

Vi röjjde loss på Tosteberga ängar å jag fick åtminstone doppa mej i havet. :D

Mellan utfykterna har vi bjudits på mat å en massa skratt å lek hos Mange, Jajja, Thea å Loke i Falkvik.   


 


Nu är tillbaka på hemmaplanen igen.

Mätta å trötta. :D

Eller ja, jag är trött i allafall, medan Martin borrar några slags vetilhål i nya fönstret. :)


Morrondagen är nästintill oplanerad, jag hoppas som vanligt på havet, men det vet ju hur det brukar bli med den saken. :)


Hoppas ni haft en bra dag! :)

Ses i morron!   

Av Lisa - 14 juli 2013 15:40

Efter att ha tjatat värre än en unge gav de andra upp å körde mej till havet! :)
Gudaskönt trots lite väl starka vindar! :)

Av Lisa - 14 juli 2013 12:34

På blåsig picknick! :)

Av Lisa - 14 juli 2013 11:40

Nähä.
Solen vill inte alls som vi vill.
Stranden lockar inte så mycket(för fler än mej alltså! :P) så vi tar vår matsäck å vår vänner med oss till tosteberga ängar! :)
Har vi tur kanske det spricker upp under eftermiddagen? :)

Annars så har vi faktiskt 3 veckor av ledighet kvar!
(*Påpekar för mej själv!!*
Stressen,ni vet!)
Å en liten heldag vid havet kommer det bli åtminstone! :)

Av Lisa - 14 juli 2013 09:49

I dag strutar vi molnen å satsar på min mammas devis "solen skiner alltid vi havet"! :)
Tredenborg it is, i sällskap av våra bästisar dessutom! :)

Packa ner det sista i korgar å kylväskor.
Sen sticker vi! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards