Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Lisa - 11 juli 2013 23:09

Nöjd! :)

O.P.I
Fina färger å bra hållbarhet! :)

Av Lisa - 11 juli 2013 22:33

Ångesten från i morse la sej hyfsat ju längre dagen gick, men jag har dragits med en märklig huvudvärk som legat över ögonen å irriterat precis hela dagen.

Ändå.

Dagen blev toppen.

Först den lilla shoppingturen, sen besök av barnens farfar å en sväng till lekplatsen.

Å framåt fem kom Daniel, Alva å Stina hit å grillade, tvättade bilen å dansade loss i vardagsrummet. :D

Självklart spelade vi jävel på kärlek på hög volym. :)


I morron ska vi ha 30årskalas igen. :)

Så förmiddagen går åt till å handla, fixa mat å städa bort svarta fotspår. :)

Tolv stycken blir vi, å det är precis vad jag älskar, att ha huset fullt av syskon, barn å vänner. :D


Nu ska jag måla naglarna med lite nytt lila lack, sen blir det bädden. :D

Hoppas huvudvärken har försvunnit när jag vaknar.

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 11 juli 2013 19:12

I dag kom det en kock å lagade middag! :)

Ungsbakad potatis, grillad kyckling, tomatsallad,tzatziki, cafe de paris-smör! :)
Smarrigt värre! :)

Av Lisa - 11 juli 2013 13:05

Klart katten ska ha en korg! :)

Å klart korgen ska stå på Viggos rum!

Av Lisa - 11 juli 2013 12:21

På väg hem från Karlskrona å leksakshuset.
Där inhandlades en massa grejer till Dexter, å jag tror vi kan känna oss mer än redo för hans ankomst på måndag! :)

Barnen hade egna plånböckerna med sej, å som synes valde Viggo att investera sina pengar diverse vikinga-prylar medan Leo utökade sin samling av "vasständer" med ytterligare en dinosaurie i plast! :)

Vi var inom rusta å köpte två nya plastmattor också! :)
Å så åt vi korv(orkade bara inte med Mc i dag med! :P) innan vi körde hemåt igen.

Nått bad-stopp är det inte tal om då molnen ligger tjocka å temperaturen ligger på blygsamma 18 grader.
Enligt expertisen ska värmen komma fr.o.m I morron.
Typiskt nog, när vi inte har tid att ligga vid havet...

Vad eftermiddagen å kvällen ska bjuda på är lite osäkert so far, men det blir säkert bra oavsett! :)

Av Lisa - 11 juli 2013 09:18

Har sovit uselt i natt(flugjävel i svorummet igen. blir tokig!!!) å vaknade med en släng av ångest över allt möjligt onödigt.

Skulle gissa på att olusten bottnar i pms, men det kan man aldrig så noga veta...

Vi får hålla tummarna på att det blir bättre ju längre dagen går.

 

Något som jag är galet lycklig å tacksam över är att min sommarledighet är hela sex veckor lång.

Det inenbär att jag har tre veckor kvar efter denna å inte bara en som det blivit om jag bara haft semester.

Vi kan ju dessutom hoppas på att sommaren hinner bli lite solig å badvänlig med innan det är dags för vardag för oss igen.

 

I dag är det förvisso soligt, men blåser rejält ute.

Vi ska köra till Karlskrona på en liten shoppingtur, badkläderna får åka med så får vi se om det är läge att stanna nånstans på vägen hem. :)

 

Ha en bra tosdag.

Vi hörs längs vägen förståss!

Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards