Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Lisa - 8 juli 2013 09:08

Det är 23 grader ute.
Å Viggo SKA ha vantar på sej! :)

Av Lisa - 8 juli 2013 08:01

Halv sex inleddes dagne här i dag.

Leo som var morronpigg faktiskt, å resten av familjen fick snabbt följa.

Visst hade det varit skönt med sovmorron, men jag gillar, även om ni inte tror det, att komma upp om mornarna. :D


Vid halv åtta plockade Håkan upp Martin, hans åtagande i dag är nämligen att hjälpa till med målning av Håkans sommarstuga.

Vi blev uppbjudna till att övernatta där hela familjen, så nu sitter jag här, med tre timmar på mej innan vi ska plocka upp Johan i Mörrum, utan att egentligen ha någon aning om vad som ska packas mer än sängkläder å täcken...

Jag har dessutom antagit uppdraget att köra inom systembolaget, å där är det skönast om vi lyckas hänga på låset. Således har jag bara två timmar på mej att packa vad familjen kan tänkas behöva för ett dygn i skogen igen. :)



Vädret verkar ytterst lovande även i dag, å jag tänker bada så mycket det bara går, förståss. :D


Nu är det dags att rota i väskorna. :D


Ha en bra dag! Vi hörs senare som vanligt! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards