Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

Another monday. :D

Av Lisa - 1 juli 2013 20:35

 

Dagens middag.

Fylld, helgrillad fläskfilé(senare i veckan blir det beer can chicken. :P), grillad knipplök å sparris, sötpotatis å såser. :D

Nya grillen är använd för första gången, å jag måste säga att det gick fint, trots att vi är rookies på det här med klotgrill. :D

 

Det blev en bra måndag.

Inget regn, typiskt nog när vi varit billösa, å till å med lite soligt. :D

Vi har spenderat större delen av dagen utomhus, på lekplatsen, i trädgården å på cykeltur.

Å bortsett från just turen till Ica har barnen lekt hela dagen med Mile å Elian.

Det har badats i poolen, ätits korv å hoppats studsmatta å det var två rejält trötta pojkar som höll på å däcka innan middagen här i kväll.

 

Läggningen av Leo urartade för vilken kväll i ordningen, han är övertrött å typiskt treårstrotsigt velig å vet inte vad han själv vill å gråter, skriker å velar lite till.

Även Viggo är otrygg å krånglar med somnadet på kvällarna just nu. :(

Får försöka att lägga Leo tidigare i morron, så han inte blir så övertrött, å hoppas att egentiden Viggo får när lillebror somnat råder bot på hans oro.

Jobbigt när allt blir kaos precis innan de ska sova.

Nått som vi däremot inte har problen med just nu det är nattsömnen, båda barnen sov hela natten i natt å det är stort för oss här. :)

Hoppas det varar. :)

 

Var duktig å masade mej ut på en liten motionsrunda innan, å jag är fortfarande impad av hur mycket jag faktiskt orkar. :D

Å det tar bara en halvtimme(än så länge, hoppas orka addera fler varv framöver) så det finns sannerligen inga ursäkter för att hoppa över det heller. :D

 

Nu ska jag se på Criminal Minds(som jag fastnade i av en slump medan Martin zappade. :P) innan det är läggdags. :D

I morron hoppas vi på sol för planen är att vi ska utflykta med Nina å Noah. :D

 

Avslutar med lite bilder från vår cykeltur till Ica.

 

Som sagt, det krävs inte så mycket mer än glass å islatte för att klassa något som utfykt. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards