Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Lisa - 25 juni 2013 21:45

Ni kan väl lämna en liten kommentar? :)
Besöksrekord i alla ära, men att läsa en rad eller två från någon av er är ju bara så kul! :)
Ni kan väl berätta vilka ni är eller nått annat kul?
Snälla?! :)

Ser ni hur bedjande jag ser ut? :)
Fjäsk-minen är på. :)
Så säg hej nu för tusan! :)

Av Lisa - 25 juni 2013 20:21

 

Jojjomensan. Visst var det ett par rosa shorts som Leo förälskade sej inne i Villervalla-butiken.

Jag fattar inte varför jag inte letat där innan?

De har ju en hel massa rosa kläder som inte pryds av hjärtan eller är hypersmala. :D

Hurra till det säger jag å Leo. :D



Det har ju som sagt varit ganska grått i dag å framåt eftermiddagen kom regnet med.

Lite sugigt när man som jag, älskar att bada.

Men som ni märkt är det inga svårigheter att få tiden att gå utan att åka till stranden.

En massa ärenden på stan som sagt, å sen är det ju städigt grejer att plocka med på hemmaplan.

Å i kväll fanns det ingen som helst ursäkt så jag tvingade upp mej på CT. :P

Såhär sliten ser man ut när man försökt fokusera på att ta i så mycket man kan samtidigt som en styck son vrålar att han är hungrig/rädd/kliar på ryggen osv....

Suck. Vet inte vad som for i honom, men han tyckte själv att livet var bra orättvist å att det var himla synd om honom som inte fick lägga sej i vår säng. :P


Nu ska jag se på Die Hard å måla mina naglar med gott samvete.

I morron är en ny dag, å då ska vi vila upp oss inför trosdagen å fredagens kalasfix å allt vad det innebär. :)

Blir det inte på nån strand så kan vi mysa rätt bra hemma med(hoppas jag. barnen kan ju gå varandra på nerverna med... :S).

 

Kram å gonatt på er. :D

 

Har förresten haft besöksrekord både i dag å i går...?!

Trodde bloggläsandet minskade under sommaren? :)

Jag tackar å det ödmjukaste å hoppas ni trivs här.   

  


Av Lisa - 25 juni 2013 17:06

Jag erkänner det gärna:
Jag älskar die hard-filmerna. :P

Av Lisa - 25 juni 2013 15:06

Smakar fortfarande kaffe, men med en touch av karamell! :)
Passar mej perfekt! :)

Av Lisa - 25 juni 2013 14:25

 

Det var rea i stadens Villervalla-butik.

Kunde inte låta bli att köpa en onepice till Viggo, som han blev överlycklig över. :D

Leo fick med ett litet plagg som bidrog till lycka, det får ni se sen, men jag kan avslöja så mycket som att det var färgen som var det bästa. :D


I övrigt har vi letat skjortor å tshirts till barnen, utan större framgång, uruselt utbud hos de stora kedjorna tycker jag. Det fick bli en varsin av de enda tshirt-skjortorna som fanns på Cubus å på H&M köpte vi Viggo-kalsonger å en hel del till mej(?! jag skulle ha en lång strandklänning) å så köpte vi blommor på torget, vin å öl till fredagens kalas, klarade av lite hemliga uppdrag å stannande till vid fiskaffären. :D

Allt på listan blev avbockat på ungefär två timmar. :)

Måste ju säga att det var himla lyxigt att bara ha ett barn å hålla reda på å faktiskt få lite ensam-tid med Leo. Det är sannerligen inte ofta som vi är bara han å jag. :)

Han är fruktansvärt rolig att ha å göra med den ungen, charmar allt å alla å har en massa idéer om det mesta. :D

 

Väl hemma(efter ett stopp på ica med såklart. :P) anlände de stora pojkarna hit å de har redan hunnit med att bada i poolen å bygger just nu koja i mitt vardagsrum. :D

Vädret bjuder på tunga, låga moln i regnkänsla, så det verkar inte bli nått mer bad än det i poolen i dag.

 

Jag ska istället ägna mej åt att plocka upp alla tusen kassar från vår shoppingtur, testa en latte med karamellsmak å skriva kalas-planeringslistor. :)

(Tänk att jag har en man som som blir trettio om bara några dagar? :D

Herregud. Trettio år, när f*n blev vi det? :D)

 


Vi hörs igen om en stund, som alltid. :)

Av Lisa - 25 juni 2013 12:31

Det var den lönen det! :P

Av Lisa - 25 juni 2013 11:55

Å ny tröja har han köpt! :)

Leo
Av Lisa - 25 juni 2013 11:04

Molnen hopade sej så vi skjuter badet till i eftermiddag.
Viggo är hos noha medan jag å Leo uträttar ungefär en miljon ärenden på stan. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards