Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Lisa - 23 juni 2013 21:46

Jajjamensan.

Nu har jag å barnen semester.

Hade tänkt lägga mej å efterhandstitta på premiären av Sommar med Ernst, men jag blev helt enkelt för trött.

Var bara hemma å vände vid middagsbordet efter jobbet å sen körde vi å hälsade på Henke, Sanna å Livia.

Där stannade vi å lekte å drack kaffe till klockan nästan var åtta.

Väl hemma åt barnen en liten kvällsmat innan de spårade ut av övertrötthet en stund innan de slocknade. <3

Leo som sovit hela natten i natt somnade även i kväll utan välling, han frågade efter det, å jag ljög grymt nog å sa att en var slut i kväll igen. :S

Känns sådär ärligt talat, men jag hoppas att han slutar be om det inom ett par dagar, å det funkar ju.

Två hela nätter som han sovit utan å vakna å ropa efter välling måste ju va mer än lyckoträffar? :D

Tänk om det är så väl att vi får sova hela nätter nu, i allafall tills Dexter flyttar in. :)


Eftersom det blev så himla sent med allt bangade jag min planerade motionsrunda.

Det gick så grymt segt i går å jag hade sett fram emot revanchen i kväll, men men, jag har ju sex veckor på mej nu. :D



I morron hoppas vi på sol eller åtminstone regnfritt, för då ska vi till havet med Nina å Noha. :D

Nu ska jag göra klart de sista utvärderingarna angående skolan, sen ska jag sova. :)


Kram på er! :)



Av Lisa - 23 juni 2013 18:22

Med vännerna i notavalla! :)

Av Lisa - 23 juni 2013 16:07

SEMESTER! :D
Fr.o.m Nu å sex veckor framåt! :)

Av Lisa - 23 juni 2013 07:06

Sista dagen innan semestern.
Vart tog det här året vägen?

Ska bli så skönt med sex långa veckor att ägna bara åt familjen å det man känner för.
Har inte satt nån hög ribba på måste som ska hinnas med utan tänker verkligen fokusera på att slappna av å njuta.
Många gånger är det betydligt lugnare att jobba än å vara två barnsmor, men jag hoppas vi hittar en blans som alla trivs med! ;)

Nu ska jag stoppa lurarna i öronen å kasta mej på cyklen!
Hörs sen!

Ser verkligen sliten ut.
Behöver kaffe.
Å semester! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards