Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Lisa - 20 juni 2013 22:47

Har packat allt jag kan packa för i kväll å ska i det närmsta göra mej redo för bädden. :)

Längtar till i morron å håller tummarna för att väderappen jag har på min telefon har helt galet fel. :)

Den visar nämligen regn å åska, hela eftermiddagen...


Vi ska försöka komma i väg så fort som möjligt.

Bara upp å äta å packa det sista å sen köra.

Hela gänget kommer som sagt, å det ska bli så härligt att faktiskt va ledig i två dagar. :D

Jobbar ju på söndag med, men sen tar även jag semester. :P


Gonatt på er!


Av Lisa - 20 juni 2013 21:37

Ett dygn ska vi va i väg.
Ett ända! :)

Det blir lite som ska med om vi säger så! :)

Av Lisa - 20 juni 2013 14:46

 

Var tvungen att beställa avkalkning till kaffemaskinen här å kunde förståss inte låta bli att beställa ett litet gäng av Nespressos senaste smaker. :)

Jag brukar ju i regel föredra kaffe som smakar just kaffe, men jag tänker mej att dessa borde funka fint nu på sommaren, kanske som en del i en iskaffe? :)

Av Lisa - 20 juni 2013 13:14

 

Rea-fynd från Me&I. :)

Swettis-shorts å grod t-shirts till båda pojkarna. :)

(Leo har sina andra kläder under kan tilläggas...?! :P)

Hade väl inte precis planerat att de skulle ha dem samtidigt, men det var ändå ganska sött. :)

(paketet innehöll även två plagg till mamman, men det har jag inte hunnit testa)


Har hittat en bra säljare med nu(inte lika bra som den bästa dock. <3) så till hösten blir det visning här. :)

Av Lisa - 20 juni 2013 12:12

Duktiga barn belönas med munkar.
Ingen skrik, ingen kaos.
Leo smet förvisso på slutet, å jag hittade honom vid de vanliga kassorna där han hjälpte en äldre herre att packa ner sina varor!
No harm in that liksom. :D

Känner mej ganska nöjd.
Lite pli verkar jag visst ha på mina huliganer! :)

Av Lisa - 20 juni 2013 10:00

 

Utspillt kaffe all over.

Roligare avslutning på frukosten kan man ju ha...

:)


Torsdag i dag då.

Jag ska jobba mitt nästsista pass innan semestern.

Å innan dess ska vi bege oss ut i midsommarruchen å handla mat å hämta paket(alltid kul. :P).

Försöker ladda med en sista kopp kaffe, eller ja, första hela koppen blir det ju, medan barnen har trumkonsert här.

Det kan nämligen sluta precis hur som det där, det är verkligen ingen hit att handla med mina pojkar just nu. Hugah. :S

Så vill ni ha lugn å ro när ni köper sillen, håll er borta från Ica under förmiddagen. :)

Kanske blir det till å med så att jag utmanar allt var ödet heter å tar med barnen till stan.

Införskaffar midsommarskjortor till barnen å solglasögon till mej.

Men det beror helt på hur det går innan vi kan ta oss i väg...


 

När väl handlandet är avklarat ska vi packa alla sorters kläder, lakan å myggmedel å allt annat man kan tänkas behöva under ett dygn i stugan. :D

Tanken är att vi ska komma i väg runt åttatiden i morron bitti så bilen får lastas i kväll efter jobbet. :)

 

 

Herregud vad det ska bli skönt med semester. På sex lediga veckor borde man väl hinna i fatt sitt eget liv? Allt som prioriterats bort under året å allt man vill göra?

 

Nu måste vi sätta lite fart här i allafall. :)

 

Ha en bra torsdag!

Hörs senare. :)

 

 

  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards