Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Lisa - 18 juni 2013 21:29

I havet.
Underbart! :)

Av Lisa - 18 juni 2013 18:31

En kväll med kollegorna.
Vid havet dessutom.
Kan ju inte bli annat än bra! :)

Av Lisa - 18 juni 2013 17:00

Kom till dagis med ett ganska trött sinne, drygt å köra å lång dag tär uppenbarligen även fast vi haft spännande föreläsningar.(bara examen kvar nu!)
Möttes av en kalsong-lös Leo(med fyra smutstvättspåsar på hyllan. Varför, varför, varför funkar det inte på dagis?! :() å en Viggo som längden två nävar grus över mej. :(

Roligare kan man ju ha? :S

Viggo tog sej precis ett dopp i poolen, men det blev inget långvarigt det heller.
Han bara skrek å bråkade med Leo så det gick åt skogen det med. :(

Måste ju säga att jag känner mej ganska glad över att spendera kvällen med mina jobbarkompisar just i kväll.
Är på tok för trött för att tampas med detta känner jag...

Av Lisa - 18 juni 2013 08:06

Sista dagen med föreläsningar väntar.
Känner mej lite småtrött efter en sådär stressig kaos-morron.
Viggo pep å tjurade å jag glömde Leos väska
å smörja in barnen
å ta bort Viggos vårtplåster.
Äta hann jag inte heller så magen kurrar redan...

Det är som det är, vi får hålla tummarna för att Leo inte behöver en massa extra kläder å att solen inte blir för stark.
Kaffe har jag fått i mej å det är huvudsaken. :)

Tisdag ja.
Lets do this! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards