Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Lisa - 17 juni 2013 23:45

Nu inser jag att jag både lurat mej själv å Martin.
Det är ju inte säsong 6(som måste va den sista) vi sett av True blood, utan bara säsong 5! :D
Å jag fattade det först när sista avsnittet på boxen var slut.
Herregud vad jag är korkad, här har jag väntat på det ultimata slutet, så är det inte slut. :)
Men ändå, f*n så gott att ha hela sista säsongen kvar! :)

Av Lisa - 17 juni 2013 22:58

Hur störd är man när man är uppe halva natten när man ska upp tidigt bara för att få se hur det slutar? :)

Av Lisa - 17 juni 2013 21:47

Här ligger jag i soffan å är allmänt självgod å nöjd.

Såklart över att jag är klar med skolan(jo, jag kommer tjata, hela veckan, minst! :P) å en hel del över att jag faktiskt orkar förmå min överviktiga kropp till å springa. Längre å längre dessutom. :)

Dock måste jag ju medge att om springadet ska bli en vana, vilket vi såklart hoppas, så måste jag nog köpa mej ett sånt där armfodral till iphonen att ha på armen till mej själv i examenspresent(eller önska mej i present, *hint hint* till er som inte köpt nått. :P) .

För att ta på sej en väst som klarar vinterväder bara för att ha fickor till just iphone, det håller då rakt inte. :D

 

Nu ska jag fira in kvällen med det näst sista True Blood-avsnittet som nånsin gjorts.(faaaaaan att de ska ta slut så fort! :() å i morron är det min tur att köra de 18 milen, tur å retur till Växjö. :D

Vi ska som sagt lyssna på föreläsare, om miljö, musik å djur inom äldrevården. :)

Lärandet är inte slut, fast uppgifterna är det.

 

Kram å gonatt på er! :)

 

 

 

 

Av Lisa - 17 juni 2013 20:29

[Bild]

 

Kan lova att det var väl varmt å springa i täckväst...?! :)
Note to self:
Göm väst-j*vlen å plocka inte fram den förräns vintern igen!
:)

Av Lisa - 17 juni 2013 19:03

Färdig i skolan.
Kan ni fatta? :)
Gudomligt skönt.

Är ganska matt i huvudet å ligger här å velar på om jag ska ut å pw:a eller inte? :)
Borde verkligen, men True blood lockar också. :P
Om jag ser motionen som belöning?
Då kanske jag kan masa mej utåt? :)
Heja mej!? :P

Av Lisa - 17 juni 2013 18:19

Blir det grillad peppar-korv till middag! :)
En inte helt dålig twist på middagen! :P

Av Lisa - 17 juni 2013 12:35

Första redovisningen gjord å den gick bra tycker jag allt. :)
Nu har vi lunchrast å jag är duktig å skippar matsalen å äter mina medhavda ägg. :)

Kommer kännas ruggigt bra när den här dagen är gjord, sen är det bara föreläsningar å examen kvar. :)

Passar på att vara en stund ute å spana in omgivningarna så här i det sista! :)

Av Lisa - 17 juni 2013 07:37


  Modiga grabbar åker kana. :D

 

Nu mina vänner, nu har nedräkningen börjat på allvar, 3 skoldagar å 2 jobbdagar med en midsommar ungefär mitt i, sen är det semester! :D

Det enda jag önskar innan veckan är slut är ett examensbevis å klara besked om vad jag kommer tillbaka till efter de 6 lediga veckorna.

Å så sol på fredag då.

Vi ska fira midsommar i stugan tillsammans med ALLA i familjen Arvidsson, systrar med respektive å barn å så de Kalmarboende å mormorn å morfarn såklart. :D

Det ska bli så härligt! :)

 

Nu är det dock full fokus på den här dagen, å dess redovisningar! :)

Ha en fin dag hörrni! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards