Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Lisa - 16 juni 2013 22:26

Söt Leo åker lyckligt rutchkana! :)

Vi struntar i att måndagen å vardagen väntar å ser ett avsnitt till medan vi väntar in tvättmaskinen! ;)

I morron inleds mina sista Växjö-dagar med redovisningar gånger två.
Å inte är vi särskilt förberedda heller... :)
Det får gå ändå! :)
Nu; full fokus på vampyrer.
Snart; läggdags! :)

Kram på er!

Av Lisa - 16 juni 2013 19:43

Övernaturlighet å avkoppling! :)
Perfekt avslutning på familjedagen! <3

Av Lisa - 16 juni 2013 16:04

Vi är redo för dej! :)

Av Lisa - 16 juni 2013 14:50

Jag vet inte om det är för att jag har blivit äldre eller om livet bara varit extra slitigt på sistone, men jag får ägna en stund varje morron åt att försöka sminka över mörka ringar kring mina ögon.
Tycker knappt jag lyckas å börjar tröttna lite på att se så trött ut hela tiden.
Tänkte därför höra om nån av er sitter inne med nån form av mirakelkur mot just detta fenomen eller möjligen kan tipsa om en ruggigt bra concealer? :)

Av Lisa - 16 juni 2013 13:39

Lediga dagar med familjen.
Det är dom jag lever för! :)

Av Lisa - 16 juni 2013 11:37

Av Lisa - 16 juni 2013 09:10

Jag blir lite trött när jag vaknar upp till regn även denna lediga dagen.

Strålande sol å värme när jag jobbar, å så skitväder när jag har tid att vara ute.

Nu kommer det inte gå nån nöd på oss även fast det inte blir strandhäng i dag heller, utan barnen har fått önska vad de vill gör å önskat; lekland! :D

Vi testar det i Karlskrona är tanken, å jag tänker fjäska in ett besök på Biltema också när vi ändå är i krokarna. :P


Men först tar vi det lite lugnt hemma.

Eller ja, så lungt det blir när två nakna ungar dansar till Gagnamstyle. :)

Lite kaffe försöker jag hälla i mej i allafall. :D

Som valigt har jag nämligen sovit för lite, satt uppe å spelade spel till tolv å när ett flugskrälle väckte mej vid tio över sex att Leo redan uppe å lekte. :P


Nu är det dags att ta en dusch här. :D


Ha en bra söndag hörrni! :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards