Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Lisa - 14 juni 2013 22:58

Här är det tyst värre i dag.
Med all rätt.
Jag är inte särskilt kul alls.
Tvärtom.
Känner mej tom, ledsen å besviken.
Jag hatar mej själv just, faktiskt.
Över hur tjock jag blivit å hur jag alltid ställer till det för mej själv.
Jag ger fan snart upp.
Vad jag än för är det fel... :(

Av Lisa - 14 juni 2013 13:05

Den här versionen av skolavslutnings-psalmen nummer 1 spelade mamma å pappa på högsta volym VARJE skolavslutningsdag när jag var barn.

Tror banne mej den var inspelad på ett kassettband tom.

Lyssna på hela klippet.

Å njut av känslan! :D



Nu tar jag ju tyvärr inte min examen förräns på onsdag å har två stycken redovisningar att lyckas med innan jag kan slappna av.

Det känns ändå grymt bra att snart ha det gjort! :D


Ska snart bege mej ut i stormen å ta mej till jobbet.

Är väl fortfarande inte supertaggad inför det, eller nått annat heller just nu, men det löser sej säkert när jag väl är i gång.

Har dessutom en kort jobbhelg, med bara i kväll å sen till fyra i morron å ledig söndag. :)


I morron ska vi ha sällskap av Stina, Daniel å Alva å Emelie, Snoff å Adrian på kvällen, hoppas på finare väder då dock. :D


Ha en bra kväll hörrni. :P


Av Lisa - 14 juni 2013 09:59

   

Lekande ungar! <3


Morronens tidiga inlägg såg väl inte precis ut som jag tänkt.

Bloggplatsen har uppdaterat sin app, å det kommer nog ta ett tag för mej innan jag lyckas använda de nya funktionerna vettigt. :)

Det regnar å regnar å regnar, uruselt skolavslutningsväder för dom som går på sommarlov i dag.


Jag hade allra helst stannat inne hela dagen i dag faktiskt.

Har ingen lust å jobba alls.

Är redo för semestern nu kan man säga.

Mer än redo.

Tyvärr så är det som vanligt kaos å oklarheter.

Men de hoppas jag kunna styra upp i dag. :D

Å så ska jag jobba med Sofie, min gamla trotjänare från en gammal arbetsplats, så det blir nog bra ändå. :)


Ha en underbar fredag, det tänker jag ha, måste bara försöka tagga till lite. :)


Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo
Av Lisa - 14 juni 2013 08:14

kursiv textRegnet smattrar mot rutorna å barnen ska inte lämnas förrän elva.
Så vi ligger kvar i sängen å blir undersökta av doktor Leo å ser på Ducktales! :)
Skönt med sånna lyxmornar! :)

Fredag igen.
Å en halv jobbhelg väntar.

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards