Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Lisa - 6 juni 2013 21:22

 

Vaniljpanacotta, men ytterst lite socker i. :P


Herregud vilken dag det här har varit.

Är en miljon gånger tröttare än efter en arbetsdag...

Avskyr när lediga dagar går till spillos såhär.

När man känner sej utsliten istället för utvilad å dränerad istället för energifylld. :(

Å när tiden med barnen man längtat så efter inte alls blir som man tänkt, då är besvikelsen ett faktum. :(

Får nästan panik av tanken att jag inte får chansen att gottgöra dem förrän om en vecka. :(

Jag kan inte mer göra än å stryka ett sort streck över det alla mest av den här nationaldagen å ta nya tag i morron...


Ska snart gå å lägga mej tänker jag, börjar tidigt i morron bitti.

Tänkte bara ge batman en liten chans innan jag helt ger upp å somnar. :)


Kram å gonatt!






Av Lisa - 6 juni 2013 19:35

Lchf-pizza commin up. :)
Å panacottan står i kylen.
Lite får man ju festa till det! :)

Av Lisa - 6 juni 2013 17:48

Den här dagen går väl inte precis till historien som något särskilt lyckat. :(
Bråk, skrik å tårar.

Vi gör ett sista försök att lyckas med nått med en cykeltur å lek på lekplatsen.
Funkar bra so far. Skam den som ger sej! :)

Av Lisa - 6 juni 2013 16:03

 

Clinique?

Vad tycker ni?

Är sugen på å testa nått nytt.

Vad har ni för tips på hudvård?

Vad har ni testat å vad är bra?

Av Lisa - 6 juni 2013 14:15

Den här dagen går åt h*lvete ärligt talat.
Leo skriker å gnäller konstant, Viggo skriker å tjatar, Martin skriker å är arg å jag skriker å är ledsen för att min ända lediga dag går åt till ingenting.

Vi kan inte får börja om?
Vrida tillbaka klockan.
Göra om göra rätt? :(

Av Lisa - 6 juni 2013 11:11

Nu sticker jag å mina gelé-stylade grabbar till Ica å shoppar loss! :)

Av Lisa - 6 juni 2013 08:38

Vi är lediga.
Leken är i gång för barnens del å vi vuxna ska ta tag i en välbehövlig städning innan vi förflyttar oss utomhus. :)

Glad nationaldag på er! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards