Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Lisa - 4 juni 2013 21:51

Har haft en ganska dålig dag i dag faktiskt.

Har liksom inte känt mej på humör.

Otaggad. Trött. Frustrerad. Stressad. Ja, t.o.m ledsen. :(

Barnen var inte heller på topp å eftermiddagen å kvällen bestod mest av stress.

Å sängbygge som ni redan sett. :)


När sängen stod färdig tog jag ju då en kvällspromenad som avslutades med att jag faktiskt sprang en imponerande lång strecka. :D

Riktigt skönt, å välbehövligt mot mer än övervikten. :P

Lite musik i öronen å bara de egna tankarna.

Tänk om jag kunde komma i hpg det övrig kvällar när jag bangar för jag står utan promenadsällskap? :)


Avslutar kvällen med en stund i soffan med diverse webshop-spaning.

Jag måste nämligen köpa ett nytt överkast som pssar nya sängen å sovrummet(jag tänker svart, grått eller vitt?).

Å så var det dom där solglasögonen. M-å-s-t-e h-a! Får så sabla ont i huvudet av allt kisande, å solglasögen känns både som ett lättare å snyggare alternativ som solskydd än en keps. :D

 

Snart är det dags å provsova, ska bli spännande. :P

Vi hörs i morron igen mina vänner. :D

 

Av Lisa - 4 juni 2013 20:32

Kvällspromenerar.
Ensam?! :)
Plötsligt händer det. :)

Av Lisa - 4 juni 2013 20:11

Färdiga! :)
Hoppas den är lika skön som snygg nu bara! :P

Av Lisa - 4 juni 2013 19:48

Sängbygge pågår! :)
Kommer sova gott i natt! :)

Av Lisa - 4 juni 2013 16:10

 

Söta när de är samas...


Jobbat.

Hämtat barn.

Gått hem.

Handlat med hungriga å sjövilda ungar.

Försökt få till mellanmål medan barnen slogs.

Försöker få undan efter denna måltid.

Ska ta emot säng å laga middag inom en halvtimme.

Samtidigt som barnen, trots mat i magarna fortsätter bråka. Å skrika! :(


Vissa stunder alltså.

Då vill man bara låsa in sej i matkällaren eller nått...


Av Lisa - 4 juni 2013 11:19

Mer vardags-motion.
Glömde att upp kvällens middags-fisk från frysen.
Rusar hem å gör det på lunchen! :)

Av Lisa - 4 juni 2013 06:45

På väg till dagis/jobb! :)
Känner mej pigg å taggad i dag faktiskt! :)
Ni kör vi på fram till semestern! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards