Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Lisa - 15 april 2013 20:36

Fick lite gjort där under ett ryck i eftermiddags, sen blev jag dödstrött. Igen.

Å tom i huvudet å extremt blogg-tråkig.

Har nada å ingenting å säga faktiskt.

Så jag håller där för dagen.


Hoppas på sol i morron.

Å mer energi å fart.


Kram å gonatt på er!   

Av Lisa - 15 april 2013 16:56

Hämtade barnen tidigare å röjjer runt som ett yrväder nu medan de vilar. :)
Jag mår bäst med dem runt mej konstaterar jag återigen! <3

Av Lisa - 15 april 2013 15:43

Snäppet äckligare än kräksjuka faktiskt.
Inget konstaterat, men vi vidtar säkerhetsåtgärder.
Mediciner å totalsanering av hus...

(Inget dåligt som inte för nått positivt med sej, eller hur? ;))

Av Lisa - 15 april 2013 12:20

Så.

Jag har knåpa i hop det sista så skickat in uppgiften.

Ska spendera resterande av pluggdagen till att samla så mycket fakta jag bara kan till gruppuppgiften vi ska lösa under tidspress så sent som på torsdag.

Med tanke på att jag "tar ledigt" både i morron å på onsdag är det liksom bara i dag kvar..


Känner mej inte alls taggad.

För nått.

Märkligt det där, hur energi å lust kan försvinna så fort man är ensam i huset?


På nått sätt måste jag bara få fart på mej själv här.

Frågan är bara hur jag ska lyckas...?

Av Lisa - 15 april 2013 09:20

På den här nivån ligger vi just nu. :P

Av Lisa - 15 april 2013 08:24

Tillbaka i skolbänken då.

Eller framför datorn vid köksbordet närmare bestämt.

Jag är fast besluten att skicka in den idividuella uppgiften i dag å lägger därför på ett kol eller två. :)

Hoppas det går vägen, men det är mest finliret kvar så det borde det göra. :D


Barnen skuttade glatt in på förskolan å jag bestämde med pedagogerna på Viggos avdelning att han ä jag kommer tillsammans i morron.

Leo ska också följa med, så jag kommer väl bli guidad runt av honom också kan jag tro. :)


Nu ska här hällas upp lite mer kaffe, sen kör vi på. :)


Ha en bra måndag.

Vi hörs snart igen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards