Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Lisa - 11 april 2013 20:18

Oh yes.

Jag å grabbarna grus har spenderat hela eftermiddagen hos Sanne å hennes kids.

Ätit en massa gott(ljuvig kaka bland annat)pratat, lekt å matat lammen. :)

Jag har kunnat hantera mitt bullerby-komplex å inte startat ett enda bak eller saftkok i kväll. :P

I morron kanske det blir nått litet projekt dock. :D

TUSEN TACK för i dag, vi kommer snart igen hoppas jag. :)

 

På förmiddagen klippte sej pojkarna, om som ni redan sett blev de sötare än socker i sina nya korta frisyrer. :)

Duktiga var det med tycker jag, men det är en pärs ändå, för man vet ju aldrig hur det slutar. :)

Vi sprang förbi torghandeln å köpte med oss söta små rosor, tulpaner å en varsin bulle till barnen. :P

Den där bullen har gått å blivit lika obligatorisk som att träffa farfar på stan. :)

 

I morron ska vi mest ta det lugnt tänker jag.

Ett litet varv till jobbet för schemaskrivning bara, å så ska Viggo göra fotbolls-comeback på kvällen. :)

 

Nu ska jag på veckans första fotbollsfria kväll äntligen få stilla mina vampyrabstinens. :D

Kram å hej på er. :)

Av Lisa - 11 april 2013 14:06

Hemmagjorda vildsvinsburgare naturligtvis med hembakad bröd å hemmagjord flädersaft till det.
Å vallmokaka till kaffet.
Jo, jag vill nog påstå att vi har det bra. :)

(Å bli inte förvånade om jag startar tusen köksprojekt redan i kväll. :P)

Av Lisa - 11 april 2013 11:39

Blått med glitter! :)

Av Lisa - 11 april 2013 11:25

Leo. Förståss med rosa färg i håret! :)

Leo
Av Lisa - 11 april 2013 09:36

Om man inte hinner mer än dra i gång dammsugaren förrän barnen har drämt igen dörren om sej.

Är det ett tecken på att man dammsuger för ofta eller för sällan för att de ska vänja sej vid ljudet?

:)

 


Alltså. Vilken skillnad det kan va på hur man mår från dag till dag.

I går hade jag som sagt en mindre bra dag, men i dag känns ingenting omöjligt.

Viggo har sovit i sin säng hela natten å det genererar i en hel massa mer sömn i streck för alla nu förtiden.(om Leo varit upp vet jag ingenting om)

Klockan sex meddelade Viggo att han inte var trött längre, å när Martin gått till jobbet stängde han in sej å lekte med lego på sitt rum tills Leo vaknade. :)

 

Som sagt är det dags för klippning av barnens kalufser i dag. Klockan elva har båda tid å så fort vi är klara ska vi köra till Tarap.

 

Nu ska jag rota fram lite kläder till mej själv, för jag är den enda som inte redan är klar här. :)

 

See u later. :)

Kram å hej!

Av Lisa - 11 april 2013 08:35

Hälsar vi som älskar frukost! :)
En hel ledig dag tillsammans med barnen väntar.
Det är livet det! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards