Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Lisa - 10 april 2013 22:45

Frallor som får jäsa i kylen i natt å gräddas med riven ost på toppen i morron bitti. :)

Är fortfarande ilsk på mästerkocksjuryn, även fast jag visste att det skulle bli förlust för Carl i kväll.
Snöpligt sätt bara. Tycker jag i allafall.

Nu ska jag sova.
I morron är vi lediga å det vankas klippning å lek hos familjen Erlandsson i tarap! :)

Natti natt!

Av Lisa - 10 april 2013 20:36

Kände mej orolig, rastlös, ångestfylld å trött.
Sen hämtade jag hem mina små kärlekar å sinnet lättade genast!
Orken kom tillbaka å likaså livslusten!
Jag är inte skapt att vara ensam hemma å grubbla.

Älskade barn.
Vad skulle jag varit utan er?

Av Lisa - 10 april 2013 20:02

Lite ost, marmelad å ölkorvar.
Är det final så är det! :)
HEJA CARL! :)

Av Lisa - 10 april 2013 16:26

Perfekt när nån annan vill göra det tråkiga.
Repa timjanblad tex. :)

Leo
Av Lisa - 10 april 2013 14:22

Ska testa ett recept jag spanat på i fler år! :)
(Från allas vår mr. Oliver förståss! :))

Av Lisa - 10 april 2013 11:51

Gick i från vårdcentralen med en remiss till öron efter att ha insisterat på att trots det klart godkända hörseltestet hände det nått i mina öron när jag hade den där envisa inflammationen för ett år sen.

Får se hur lång tid det tar att få en tid dit nu bara, å att de kan hjälpa mej att inte tappa förståndet under de närmsta åren i allafall. :)


Var inom jobbet, men schemat hade inte kommit nånstans ännu så jag får dit igen framöver.

Annars sitter jag mest här å försöker få klarthet i min uppgift. Vad jag ska skriva mer om å vad jag reflekterar över.

Å så lyssnar jag på musik förståss, har till å med gjort en egen playlist nu. :P


Annars känner jag mej mest rastlöst å orolig i själen.

Jag är inte skapt för att vänta å se liksom.

Vill att allt ska hända nu. Helst i går.

Men men, en å en halv vecka kvart tills praktiken börjar.

Tills dess ska jag försöka njuta lite med, utan att oroa mej över pengafrågan.

Har klarat mej med mindre innan, så det kommer gå nu med!


Vi hörs senare som alltid.

Hej på er!

Av Lisa - 10 april 2013 10:02

Hörseltest då ja.
Bra resultat.
Frågan är vad som händer nu?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards