Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Lisa - 7 april 2013 21:00

I morron är en ny dag hörrni.
En piggare sådan! :)
Ett avsnitt VD till, sen ska jag sova.
Å det ska bli så skönt! :)
Gonatt! :)

Av Lisa - 7 april 2013 17:07

I bland är det skönt å va lat! :)

Av Lisa - 7 april 2013 16:14

Stolar i en salig röra bildar en hinderbana! :)

Av Lisa - 7 april 2013 14:09

Vi kollar på Shrek å äter popkorn! :)

Av Lisa - 7 april 2013 12:27

Roar mej just med att läsa i några av mina kokböcker.
Så mycket gott som jag vill testa, framför allt från Jamie Oliver.
Just i dag orkar jag väl inte med nån matlagning precis. Men i veckan som kommer så. :)

Bannar mej själv lite för jag inte varit smart nog å köpt hem chips tills i dag.
Tanke slog mej nämligen i fredags, men jag lät bli ändå...?! Dumt, mycket dumt! :)

Snart kommer de älskade små hem igen. Här är så tomt å tyst å jag längtar efter dom nu! :)
Det må va roligt å komma ut på annat i bland, men det allra bästa är ändå att ha barnen hemma! :)

Vi ska bara leka å mysa resten av dagen sen.
Å äta hämtmat i thaiformat! :)
Härligt med söndag ändå, även fast jag gärna varit lite piggare! :P

Av Lisa - 7 april 2013 08:51

 

Oboy å rostat bröd till fukost?

Jojjomensan.

Det är gott i dag. :D

Så mina vänner.

Jag erkänner direkt å utan undanflykter att jag var aspackad i går.

På den nivån då jag borde åkt hem eller däckat på bordet.

Men icke, jag laddade om, drack kaffe, vatten å pepsi i stället å sen orkade jag en bra stund till. :)

Dansade lite, flummade lite för att sen åka taxi hem till Ekebergslundsvägen vid ett-tiden.

Väl hemma låg jag då å sjöng en omgång av "jävel på kärlek" innan vi somnade som stockar.


Fem över sju vaknade jag med ett ryck när jag kom på att vi glömt packa natt-blöjor till Leo i barnens väska...

Smsade mamma, å det visade sej att de låtit honom sova i kallingar, å det hade funkat skapligt, med en olycka under natten bara..

Viggo hade sovit hela natten han. :)

I dag ska de bada i Olofström innan de kommer hem, å jag tänker vila mej så mycket som möjligt. :)


Martin är redan ute å fixar med bilen han, vaxar eller vad det nu var.

Han är precis hopplös som ni vet. Ingen vila där inte. :P

Men jag som sagt, kryper nog ner en stund till under täcket. :)


Tack för en festen i går, å för att ni stod ut med mej. :)

Av Lisa - 7 april 2013 01:21

Då får man partylåten hemma! :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards