Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Lisa - 29 mars 2013 22:14

Medan ni andra skryter å gläds åt långledighet ställer jag min klockan å bäddar ner mej för natten nu.

Okej, barnen har för vana att vakna ungefär 45 minuter innan den tid som den där klockan är ställd på.
Men ändå.
Nio timmar på jobbet i morron.

Å efter det, traditionsenligt påskfirande hos M å P å som det ser ut nu verkar det som att 2013-års äggletande kommer bli en snöig historia...

Gonatt på er nu!
Kram å hej!

Av Lisa - 29 mars 2013 20:00

God mat.
Läsk.
Hyrfilm.

Ganska bra grejer alltså. :)

Av Lisa - 29 mars 2013 16:30

Åååå, kunde vi inte haft postgång även på långfredagen?! :)
Jag har abstinens efter övernaturliga väsen redan..! :)

Jag är tröttare än efter en sen festnatt.
Ligger utsträckt på sängen efter jobbdageb följdes av en runda på Ica.
Entrecote till kvällsmaten inhandlades bland annat. :)

Strax ska jag laga tacos till barnen, sen blir det nog en stund till sängen framför en film! :)

Är inte alls så nöjd med beslutet att jobba hela påskhelgen.
Jag vill med va hemma med resten av familjen..

Av Lisa - 29 mars 2013 16:00

Han hade varit här när vi handlade å gömt ägg i lekrummet! :)

Alla nöjda. Utom möjligtvis mamman som helst sett nått mer genomtänkt å planerat innehåll. :P

Av Lisa - 29 mars 2013 08:25

Långfredag.
Å snö.
Är helt galet trött då jag såklart sovit som en kratta i natt.
Bara för att barnen var lugnare än lugnast har jag lyckats ligga i vinångorna å snurrat. :P
Ska nog reda upp det med, då det är dags att kicka i gång sista jobbhelgen! :)
Gomorron på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards