Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Lisa - 10 mars 2013 21:51

Här är jag.

Efterjobb trött men ändå med ett glatt sinne.

Jobbhelgen har flutit på fort men jag kan ju säga att det monumental skillnad beroende på vilka jag jobbar med.

Det underlättar rejält när man tänker lika å kan skratta också. :)

Nu är min jobbehelg förvisso inte slut förrän i morron eftermiddag, men sen är jag faktiskt åter igen i fas med skola å jobb å ska va ledig i två dagar. :D


Roligare än så blir jag inte i kväll, hörrni. :)

Hoppas ni gillar mej ändå. :)


Å, i morron är det måndag, är det då jag lyckas dieta? :)


Av Lisa - 10 mars 2013 14:22

Familjen har lämnat mej för att gå på 15-årskalas i Mörrum.

Hopplöst, för så fort de begav sej kände jag hur trött jag är.

Avskyr å jobba delat, man är så fruktansvärt otaggad att gå tillbaka till jobbet igen när man varit hemma.

Särskilt en dag som denna när det stormar för glatta livet ute.


Borde fixa mej nått å äta, men finns det nått tradigare än att laga mat till sej själv..?

Inte är jag sugen på nått särskilt heller.


Det är väl dags å rycka upp sej då gissar jag? :D


Vi hörs sen i kväll i stället. :D

Av Lisa - 10 mars 2013 13:21

Leo är himla säker på att placera ut djuren på kartan. :)

Leo
Av Lisa - 10 mars 2013 12:51

Då passar vi på att leka! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards