Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Lisa - 9 mars 2013 22:12

Här ligger jag i soffan efter att ha jobbat å tampats med en död mus. :D

Såg faktisk mer av melodifestivalen i kväll än vad jag gjort sammantaget på deltävlingarna eftersom vi hade det på på jobbet, men nä, jag har aldrig fastnat för det där.(men jag tycker låten som vann i år var ungefär tusen gånger bättre än Loreen! :))

 

Borde egentligen lägga ner det här soffhängandet (framför fotboll...!?) å sova i stället.

Jobbar delad dag i morron å bör helst vara pigg i tio arbetstimmar å så även när jag är hemma hos familjen mellan dem.

Men som vanligt gör jag ett försök att varva ner lite innan jag bäddar ner mej för att undvika att ligga å snurra innan jag kan sova.

 

Vet ni vad?

När jag avslutat denna jobbhelgen är jag ledig två på rad för att sen jobba påskhelgen å sen inte en enda helg fram tills junimånad.

Det ni! :D

Känns ruggigt bra att faktiskt ha tid å träffa vänner som inte har sånna märkliga arbetstider som mej. :D

Om jag sen orkar umgås nått efter fulla jobbveckor, det återstår å se, men jag har hopp om det i allafall. :D

 

Å förresten, nästa söndag är det premiär för mitt absoluta favorit tv-program, Mästarnas mästare! Hurra till det!

Hoppas bara de går tillbaka till sitt tidigare upplägg i år, när de inte har nån fd. alpin-diva att ta hänsyn till.:D

 

Det var nog med svammel för i kväll det.

Ses i morron.

Puss å gonatt!

Av Lisa - 9 mars 2013 21:29

Här inte! :)
Handskarna på.
Dags å tömma musfällor!

Jag saknar de dagarn då Rex tog hand om sånt här..! :)

Av Lisa - 9 mars 2013 16:18

När jag ska ha praktik sen längre fram kommer jag "jobba" dagtid. Halv åtta till fyra, varje dag.(om jag är trött nu, hur kommer det bli då?!)
Vi kommer inte va hemma förrän femtiden å jag kommer inte hinna handla nått vidare.
Då funderar jag på å testa det här med matkasse.
CG verkar bäst av de som vi kan ta häromkring, även fast jag blir tvungen att anpassa å köpa till gf-grejerna till Martin.
Vad säger ni? Hiss eller diss?

Av Lisa - 9 mars 2013 10:54

 

Jag älskade spotify, tills Leo kom å dissade min musik..! :P

Av Lisa - 9 mars 2013 10:19

 

Zuccini å små tomater på uppgång.

Man måste bara älska det! :D

 

Nått annat man även måste älska är ju spotify(jag vet jag är seeeeeen!) håller i detta nu på å lyssna igenom ett westlife-album från 2000(nä, jag har aldrig sagt att jag har bra musiksmak. :P) å jag kan säga som så, jag kan fortfarande låtarna. :D Hur illa det låter när jag skrålar med, det låter jag va osagt. :D

 

Vi drar runt här hemma, alla på varsitt håll just nu.

Leo framför tv:n i sovrummet, Martin å Viggo framför tv:n i källaren å jag framför datorn vid matbordet. :D

 

Jag går ju på helgjobbet från å med klockan två i dag men innan dess hoppas jag få se mina föräldrar en stund å leka lite med grabbarna grus å kanske rota fram nån mer 90-tals klassiker på spotify. :D

 

Ha en bra dag! :D



Av Lisa - 9 mars 2013 08:34

Börjar morronen på Ica! :)
Har handlat pålägg till ett helt kompani, mött ett svensexa-gäng å blivit tvinga att låsa upp Ica-kortet manuellt för scannern la av! :)

Nu väntar go-frukost! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards