Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Lisa - 7 mars 2013 20:26

Har haft ont i ögonen å känt mej sliten hela dagen egentligen.

Kan berott på gårdagens vinintag, men jag var likadan i går på dagen så det är nog inte hela sanningen.


I vilket fall som helst har vi ångat på här hemma i dag.

Bakat misslyckade GF-frallor(men jag ger mej inte, får testa nått annat recept snart!), hittat på ett eget recept på frusen cheesecake å handlat på ett knögfullt Ica.

Å så har jag lagat det HÄR, å det må inte se mycket ut för världen på bild, men jag ger det en fullpoängare. :D  

Jag gjorde en nachostallrik som tillbehör å serverade det med creme fraiche till, men variations möjligheterna är ju hur många som helst. :)

Att fläskkarré kunde bli så gott alltså, det gäller att våga testa helt enkelt. :)


Nu ligger vi å förfasar oss över lyxfällan å ska snart hugga in på den där cheesecaken.

Trevligt med lördag på en torsdag. :D

Å bäst av allt, i morron är jag å barnen också lediga. :D

Tänkte att de kunde önska vad vi ska hitta på(men jag vägrar köra till Andys nu igen.).

Skulle gissa på att vi hamnar på bibblan, men som sagt, barnen får välja. :)

 

Kram på er, å glöm inte att kommentarer är något av det roligaste som finns. :) *blink blink*

Av Lisa - 7 mars 2013 17:16

Kojbygge i vardagsrummet!
Söner som leker tillsammans, finns det nått bättre?! :)

Av Lisa - 7 mars 2013 16:12

I Ica´s barnklubb. :)

   

Av Lisa - 7 mars 2013 12:28

Då luftar vi denna lilla kompisen med! :)
Testing, testing, glutenfritt bröd! :)

Av Lisa - 7 mars 2013 10:35

Är det ledig torsdag så är det! :)
Blir varken matlagande eller efterrätter i helgen, så man får passa på. :)

Av Lisa - 7 mars 2013 09:22

Torsdagsledigt. Smaka på det ordet.

Inte helt fel alls.. :D


Vi har varit uppe sen sju då Leo vaknade(Viggo sov till halv sex. i sin säng! :P).

Har hunnit med både frukost å städning å rensning i kylskåpet redan, men planerna för dagen är mest att ta det lugnt. :)

Ska testa två nya grejer i köket, både middag å så en efterrätt(nä. jag ger upp. ingen nyttig Lisa nu heller..!).

Å så ska vi såklart handla, Ica har stamkundsdag å det kan man ju inte missa. :P

 

Barnen badar här å jag dricker mitt kaffe å bloggar sittandes i badrummet med dem. :)

 

Ha en bra dag!

Hörs senare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards