Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Lisa - 6 mars 2013 22:09

Firar tredagasledighet å att Leo inte har glutenintolerans! :)
Inte dumt, inte dumt alls! :)

Av Lisa - 6 mars 2013 16:58

Lättnad.
Stor lättnad!

Leo
Av Lisa - 6 mars 2013 12:45

Gröna glasögon å gröna naglar! :)
Lite uppmuntrande såhär på onsdagen! :)

Av Lisa - 6 mars 2013 11:42

 

Syns väl inte så värst bra på bilden, men min dragon har börjat komma upp. :)

Härligt!

 

Har skrivit ännu lite till om Agda, lagt in tre påsar med rentvättad kläder i garderoberna, tvättat en maskin med Leos sängkläder å varit ute med källsorteringen. :D

Dessutom har jag hunnit med att klicka hem ursnygga servetter från Campadre med. :)  

 

Ett ganska bra facit för den här förmiddagen vill jag påstå. :P

Hinner ytterligare nått litet innan det är dags att bege sej mot jobbet för APT.

 

Känner mej ganska så rastlös i dag å önskar mej som alltid fler timmar på ett dygn alternativt en högvist av något slag så jag kunde bi hemmafru på heltid. :P

Jag må vara väldigt förtjust i mitt jobb, men det känns som jag inte alls hinner med det eller har en tillräckligt bra närvaro när jag väl är där...

 

Nu ska jag faktiskt slå på stort å måla naglarna här, ett gott tecken på att en liten ledighet väntar de kommande två dagarna. :)

 

Kram på er!

Av Lisa - 6 mars 2013 08:19

Onsdagmorron.

Viggo stannade i den egna sängen till halv sex, så det tar sej. :)

Det verkade krävas en femårsdag för att det barnen skulle sova på nätterna. :D

Nu ska bara Leo följa exemplet å sova non stop från kväll till morron han med. :D

I dag sov ända till halv sju(men jag skulle tro att han varit uppe gånger flera i natt) då han vaknade i en säng som förvandlats till swimmingpool. :(


Vilken markant skillnad det är mot å vakna tidigt nu mot för ett par veckor sen, nu börjar det ju ljusna mycket tidigare.

Å kvällarna märks det också stor skillnad, det var fortfarande inte helt mörkt när klockan var sex i går kväll. :)

Vårkänslorna är ett faktum, mer energi å mer lust till saker(om än för lite vilja ännu! :() å det ser ut att bli soligt i dag också. :D

 

Jag ska lämna barnen nu, sen hem å plugga en stund innan vårt möte.

Hörs snart igen!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards