Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Lisa - 4 mars 2013 15:13

Senaste elle mat & vin å senaste bokrea-fyndet! :)

Har cyklat en sväng ner till Sandra å Co. Å varit ute en stund.
Nu är vi hemma å vänder innan vi ska sticka till jobbet.
Barnen får följa med dit en sväng innan Martin har hunnit hem.
Vi hörs lite senare.

Av Lisa - 4 mars 2013 10:44

Åååå ge mej!!! :)

Av Lisa - 4 mars 2013 09:04

 

Leo pratar med Lupus. :)

 

Bilden är tagen i går. Då var det verkligen vår i luften hela dagen å det ser lovande ut även denna måndag.

Leo står jämte mej på en stol å hoppar å menar att det är tillräckligt varmt för att sätta upp studsmattan nu. :D

Det blir inte i dag det, men om några veckor eller så ska han få den önskan uppfylld.

 

Viggo leker i sin tur att han badar i vardagsrummet, i badbyxor å med handdukarna redo på en stol. :)

Sommaren är bra mycket längre bort än våren, men jag förstår hans längtan där. :)

Hoppas verkligen det löser sej med min önskan om att ha semester första perioden(alltså direkt efter midsommar) även fast jag byter avdelning efter min tjänstledighet.

Mycket som stimmar runt i huvudet som vanligt.

Men jag trots det känner jag mej ganska lugn nu.

Läget är under kontroll, i allafall för stunden.

Skoluppgiften känns bra å jag ska börja med den i morron förmiddag.

Å i dag, då ska jag njuta av att ha fått en fjärde "ledig" dag tillsammans med mina små grabbar. :)

 

Ha en bra måndag!

Kram på er!

 

 

Av Lisa - 4 mars 2013 05:59

Dagis är stängt å jag börjar inte jobba förrän fyra så vi låtsas att vi är lediga i dag med.
Å på lediga dagar bara måstean ju vakna å stiga upp innan klockan sex..?!
Film i sängen röstar jag för, helt klart!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards