Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Lisa - 2 mars 2013 19:41

 

Jojjomensan. Här har vi haft huset fullt med barn under ett par timmar mitt på dagen.

15 stycken ungar var de närmare bestämt. :D

Det gick så himla bra måste jag säga.

Viggo's söta små kompisar kom som skelett, spöken å vampyrer å så var Darth Vaider(stavas det ens så) förståss med. :P

Hedersgäst var ett stor skelett även känd som mina barns mormor, pedagogen i familjen. :)

Hon hade planerat å höll i en hel massa kuliga lekar å uppdrag å jag är evigt tacksam för den insatsen ska ni veta!   

Den fantstiskt fina(å goda!) döskalle-tårtan har Sanne gjort!

Det var en trött å lycklig femåring som slocknade för en liten stund sen här.

Tusen tack alla!


Mamman å pappan är fortfarande helt slut å det ska erkännas att det känns hemskt skönt att det är färdigkalasat här på ett tag nu. :D


Vi firar vår lördagskväll i soffan, såklart djupt engagerade i allt som försigår i Mystic falls. :D

Avkoppling när den är som bäst!

Hoppas ni med haft en fin lördag!

Kram å hej på er!

Av Lisa - 2 mars 2013 17:12

Ännu en rätt som kvalar in på topp fem bland mina absoluta favoriter.
Stekta laxkotletter, pressad potatis, smält smör å ärtor! :)
Å till det blir det passande nog ett glas vitt vin! :)

Av Lisa - 2 mars 2013 10:45

Den här mamman kan har spenderat för mycket tid i bon temps å mystic falls! :)

Av Lisa - 2 mars 2013 08:13

 

En liten påskililja jämte det tända frukost ljuset! :)


Morronen började som alltid okristligt tidigt. Båda barnen var vakna innan sex.

Vi stannade dock kvar i sängen till strax innan åtta så jag klagar inte. :)

Viggo kan dessutom bocka av tredje natten i rad i den egna sängen. :D


Förmiddagen ska vi spendera med kalaspyntande å förberedelser, har fortfarande inte riktigt planerat hur alla barn ska få plats, men det är sånt som brukar lösa sej ändå. :D

Mamma kommer klockan elva å det är hon som antagit rollen som lektant här, så det ansvaret har jag helt släppt. :D

Viggo är så glad å jag hoppas han är nöjd sen när det är slut. :D

Han är redan i full gång med pyntandet här å när mormorn anländer ska han inte skepnaden av ett skelett. :)


På ett spök-kalas passar det perfekt med döskallar(säg nu för tusan inget annat!) :)

 


Nu ska jag dubbelkolla så jag batteri i kameran. :)

Ha en bra lördag


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards