Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Lisa - 19 februari 2013 18:42

Siffermemory på Bamsesidan! :)

Av Lisa - 19 februari 2013 16:21

"Leo, nu vill jag att du städar undan de här böckerna, bär dem till ditt rum."

"Jag inte kan det! Jag för liten!"

 

 


Gah, detta barn kommer starkt bidra till att jag åldras i förtid! :D

Av Lisa - 19 februari 2013 13:53

 

En bild från i helgen, där Viggo visar upp sin nya t-shirt, från bus och rackartyg.


Turen till pulkabacken då.

Vilken katastrof. Det gick som en dans på vägen dit.

Men efter ett åk satte Leo i gång å vråla. :(

Vi fick ge upp å dra oss hemåt ganska omgående.

Viggo var så duktig å ordnade å drog bägge pulkorna hem medan jag fick bära på Leo. :(


Nu laddar vi inför turen till Ica.

Kan sluta hur som helst...

Men vi måste handla, så det finns ingen återvädo. :)

Av Lisa - 19 februari 2013 10:21

 

Måla, rita, klippa. :)

Pysselstund.

  


Hej igen.

Här känner vi oss himla pigga å glada faktiskt.

Låg å drog oss ända till nio å har precis dukat av frukosten. :P

Ingen feber om än en snorig liten näsa för Leo's del.

Vi ska bege oss ut i dag. Både till Ica en sväng å till pulkabacken.

Det har kommit säkert en decimeter snö till i går kväll å under natten så det är väl lika så bra att använda den lite. :)


Har precis avslutat ett samtal med en av mina studiekompisar.

Hörde typ noll å ingenting, för mina barn har den extremt dåliga ovanan att alltid flippa ut så fort jag försöker prata i telefon. :(

Känner mej galet stressad. GALET!

Har två dagar på mej, plus fredag förmiddag på att få allt klart.

Å samtidigt försöka få i hop tårtor å allt annat som ska fixas till Viggo's kalas på lördag...


Nä, nu ska vi palta på oss å försöka slappna av stressen lite.

Inte mycket annat jag kan göra i dag ändå...

Av Lisa - 19 februari 2013 09:59

Hiss eller diss?
Sitter ni inne med tips kanske?

Av Lisa - 19 februari 2013 08:06

Barnen vill se en film till.
Jag klagar inte å stannar under täcket en stund till!
Gomorron på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards