Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Lisa - 18 februari 2013 21:27

Jag vet inte vad jag ska säga om det här dagen riktigt.


Om jag fått en krona för varje maaaaaaammmmmaaaaa jag hört i dag kunde vi lätt köpt oss en bungalow i Thailand å levt på de pengarna. :P

Pluggat har jag verkligen inte gjort, men väl rensat i en hallbyrå, källsorterat å skrubbat vaskskåp.

Å bakat mazariner å biskvier.

Å underhållt barn då.

Leo var småfebrig igen vid middagstid, men när han la sej i kväll var den borta igen.

Det känns himla skönt ändå att vi slog till på en extra vab-dag så som i morron så han blir helt bra innan vi drar i gång igen.


Viggo njuter av att va hemma han, även fast han helst vill att jag ska leka med honom non-stop.

Hoppas han slipper feber nu bara, så han får fira femårsdagen som frisk!


Nu ska jag spela en omgång taipei till, sen blir det bädden.

Har vi lite tur sover båda barnen länge i morron bitti(in my dreams... :)) å så är jag utvilad å ickestress påverkad hela dan. :D

Vi säger så va? :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 18 februari 2013 20:27

Allt går å hitta på internet.

Vad gjorde man innan det fanns?

Webshoppar, finns det nått bättre?

Kolla in den här.

 

Hur coolt? :D

Av Lisa - 18 februari 2013 18:17

Kaffe å en hembakad(glutenfri) mazarin! :)

Av Lisa - 18 februari 2013 14:56

Två sorters kakor på G! :)

Av Lisa - 18 februari 2013 12:09

Ni vet väl att årets bokrea-böcker går att förhandsboka redan nu på adlibris? :)


Där finns den här tex.

 

Som jag velat ha länge.

Den går å boka redan nu.

Jag säger inte att jag gjorde det redan förra veckan.

Inte alls.

Men man KAN boka som sagt.


Av Lisa - 18 februari 2013 11:36

Av Lisa - 18 februari 2013 10:29

Är ändå rätt nöjd att vi kom så pass långt som till den 18 innan de var dags för vår beskärda del av vabruari. :)


Leo vaknade feberfri om än något ilsken klockan halv nio.

Han stormade in i sovrummet, drämde till mej som straff för att inte pappan var hemma, vände på klacken å slog igen sin dörr bakom sej å kröp ner i sängen igen. :)

Han har humör den lille mannen, det kan man lugnt påstå. :)


Viggo är i prima skick än så länge så vi hoppas han klarar sej.

Vi håller oss hemma även i morron, så vi är säkra på att Leo är helt frisk innan det är dagis igen.

Barnen tittar faktiskt på film lugnt å sansat nu, så jag ska försöka öppna upp mitt skol-dokument å plita ner ett par rader där. :)


Jag är rädd att jag dragit på mej nån slags stressrelaterad magåkomma. Inte den där värsta sortens magkatarr kanske, men något inom den kategorin.

För precis som sist när skolan körde i hop sej går jag runt med ett dovt illamående.

Om jag kan förmå mej borde jag passa på att uttnyttja dessa vab-dagar till vila även för egen del.

Ska göra vad jag kan i allafall.


Ha en bra måndag hörrni. :)

Av Lisa - 18 februari 2013 08:30

Vi ligger fortfarande i sängen, å Leo sover ännu. :)
Vi ska vila å vila å vila i dag, å hoppas Leo blir frisk å att vi andra klarar oss!
Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards