Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Lisa - 13 februari 2013 22:32

Bilden har abslout inget med inlägget å göra.
Men är de inte allt bra söta? :D

Avslutar den här dagen med ett snabbt gonatt-inlägg.
Har haft en ganska psykiskt jobbig dag men är ändå vid gott mod å tänker vidta åtgärder mot min envisa trötthet! :)
I morron är en annan dag. TORSDAG, som jag har trott att det varit både en å två gånger i dag.
Jag jobbar sju till tre å sen får vi se om det hinns med nått speciellt mys. :)
Annars får vi spara det till helgen. ;)

Sov gott å kram på er!

Btw så var det länge sen vi körde en presentationsrunda. Skulle det inte va dags för det? :)
Jag skulle i allafall bli superglad om DU lämnade en kommentar å skrev vem du är å varför du vill läsa mej! :)
Då säger vi så va? :)
Det tar så lite tid, men betyder så mycket! <3

Av Lisa - 13 februari 2013 10:26

Sitter å kämpar med skoluppgifterna som vanligt.

Får absolut inget flyt å håller på å bli helt dum i huvudet av frustration.

Det är inte ens svårt egentligen, men det här med organistaion å ledarskap verkar då rakt inte va mitt ämne alls.


Pausar å skriver lite till er i stället, i hopp om att jag får lite go-känsla efter det.


Tänkte berätta om en aha-upplevelse gällande Leo vi fått den senaste veckan.

Det har varit ett himla spring på honom om nätterna, han har kommit intassande å sagt: pappa(uteslutande pappa som gäller ja...) mer välling, i tid å otid.

Å så bara häromnatten svarade vi honom att nej, du har redan ätit välling.

Då gick han dramatiskt snyftande tillbaka till sin egen säng, grät matyr-gråt en stund för att sen somna om.

Nu kan jag inte påstå att jag vaknat av honom varje natt, men så sent som i morse sa vi samma sak å han gick tillbaka å somnade om omgående, utan välling. :)

Det är ett steg mot bättre nattsömn för oss alla i allafall. :)

Viggo han har spenderat de senaste nätterna med att ligga tätt, tätt intill mej, så länge han inte bökar å har ont tycker jag det är ganska mysigt, men det är väl egentligen också ett projekt att ta tag i.

Han blir ju trots allt fem år nästa helg, å borde kunna lära sej att sova i sin egen säng.


Nu ska jag försöka skärpa till mej å åtminstone få till stommen i texten.

Har ju bara nästa vecka med, sen ska allt va klart...

Av Lisa - 13 februari 2013 09:55

Även om jag själv inte har stora planer för Alla hjärtans dag, som är i morron torsdag betyder det inte att det inte finns fördelar med just denna dagen.

Erbjudanden bland annat.

Som det här från Bus och rackartyg till exempel.

:D


Kampanjen pågår till å med den 17/2.

Klicka på bilden för att komma till shoppen. :)


Jag var som synes inte sen att nappa.

Å inte barnen heller, som annars är ganska tjuriga när det gäller vad de ska ha på sej. :)

Leo sa till å med tack mamma när han provade sin tröja å båda två har dem på sej i dag. :D


 

Av Lisa - 13 februari 2013 08:48

Söt unge i ny tröja! :)

Jag har sovit som en stock hela natten.
Men är fortfarande lika trött.
Mirakelkurer mot trötthet efterlyser, för nu orkar jag inte med det här mer!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards