Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Lisa - 6 februari 2013 22:29

Det har varit en ganska lång dag.
Apt å blande känslor.
Nu är det dags att lägga sej.
Utan huvudvärk eller koffein i kroppen håller vi tummarna för att det mer lovande förutsättningarna pekar på mer sömn i natt. :)
I morron går vi på veckans sista kombinerade plugg-jobb-dag! :)
Vi hörs då!
Kram å gonatt!

Av Lisa - 6 februari 2013 11:28

 


Har jag ägnat åt att laga cowboysoppa till familjen å ananaspaj till kollegorna. :D

Nu är det dags å slå i hop böckerna också å bege sej mot jobbet för att delta i dagens APT. :)

Trött är jag så jag håller på bli tokig, å ser redan fram emot kvällen i soffan å veckans avsnitt av Sveriges Mästerkock. :D

Vi hörs då. :D Kram så länge!

Av Lisa - 6 februari 2013 08:03

Naturligtvis tog det en halv evighet för mej å somna i går kväll.

Det är, som de flesta med oregelbundna arbetstider känner igen sej i, snudd på omöjligt att varva ner efter en jobbkväll.

När jag väl somnade drömde jag mardrömmar å vaknade stup i ett. Dels för att jag varit så korkad å druckit kaffe så sent som vid åtta å därför sov som en kratta å dels för att Viggo har stökat, bökat å skrikit nästan hela natten å när han väl somnat har det varit nästa lilla man som vaknat.

Snacka om panik, men en huvudvärk som vägrar ge med sej å känslan av att chansen att sova sej fri bara blir mindre å mindre å mindre.

Å visst, huvudvärken hängde kvar när det väl var dags att vakna på riktigt, men nu har den faktiskt dämpats avsevärt.

Tack å lov, för vi har APT i dag å innan dess ska jag fortsätta läsa in mej på Handledning å grupprocesser...


Nu ska jag skrubba av kidsen här, sen ska de lämnas på dagis å jag dyka ner i böckerna.


Ha en bra onsdag. <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards