Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Lisa - 1 februari 2013 22:20

 

Har sett de två första avsnitten.

Kanske inte det bästa jag sett, men helt okej i väntan på kommande säsong av favoriterna. :)

Lagom underhållande. :)

Tv-serier på dvd-boxar, i love it. :D

Av Lisa - 1 februari 2013 19:38

Martin är tydligen romantisk! :)
(Om ni inte ser det så står det nått ned osten! :))

Av Lisa - 1 februari 2013 17:12

Ser det inte härligt ut så säg?
Vårblommor å ett glas vin!

(Kan avslöja att i andra änden av köket är det duktigt mycket mer ös. Har ungefär tusen projekt jag inte hunnit med på gång samtidigt... Typiskt mej...! Men jag älskar det! :))

Av Lisa - 1 februari 2013 16:08

I onsdags släpptes årets upplaga av Me&I:s vår-kollektion.

För första gången sen jag började köpa deras kläder har jag inget eget party inbokat.

Dels pga. tidsbrist å dels pga. att mina barn dissar kläderna numera. :(

Men det hindrar mej inte från å kolla in de senaste nyheterna å välja ut mina favoriter. :)


Till barnen.

       

Hade gärna sett Viggo i tröjan med verktyg, lite av nostalgiska själ då det är samma mönster som på hans allra första Me&I-tröja. :D


 


Vuxenkläderna är supersnygga i år.

En massa fint jag gärna hade satt på mej.

Bland andra dessa... :)


     

Av Lisa - 1 februari 2013 16:03

Den där overallen var turkos i morse... :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards