Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Lisa - 30 januari 2013 20:16

Jag hade lika gärna kunnat ligga nerbäddad redan nu.

Men i sängen kan jag inte kolla på Sveriges mästerkock så jag stannar uppe tills det är slut i allafall.

Jag är trött, trött, trött.

Naturligtvis.

Å jag ser verkligen framemot att bara spendera dagen med barnen i morron.

Martin städade i helgen, så bortsett från lite dammsugande av smulor å en efterlängtad veckohandling har vi inga måsten alls.

Vi ska njuta, njuta, njuta. :D

 

På fredag ska jag jobba igen, men det känns helt okej måste jag säga.

Uppgifterna i kursen vi introducerats på nu i tre dagar känns också lugna.

Skönt å (förhoppningsvis) kunna koppla av lite nu ett tag.

Prioritera barnen å planeringen inför Viggos stundande femårsdag.

 

Kram på er hörrni!   

Vi hörs i morron, pigga å glada. :)

Svindåligt med bra bilder just nu.

I know, men jag orkar inte.

Det får va okej ändå. :)


Av Lisa - 30 januari 2013 19:07

Kan inte invänta kommande säsonger av Dexter å true blood eller att stina sett klart säsong fyra av SoA längre nu.
Dags å testa nått nytt alltså. :)
Serier på dvd-box, kan man kalla det en last? :)
Jag älskar det i allafall, att bara försvinna in i en annan värld! :)

Av Lisa - 30 januari 2013 18:03

Utmattad.
Lättad.
Ledig!

Av Lisa - 30 januari 2013 15:46

Ser ni upptrampade stigen i gräset?
Den syns kanske inte på bilden, men den är där.
Tog bilden för att spara å minnas katten vars tassar gått på samma stig sen vi flyttade hit...
Fan vad jag saknar kattskrället! :(

Av Lisa - 30 januari 2013 06:52

Jaha.
Tionde å sista dagen då..
Jag kan inte påstå att jag är speciellt laddad.
Ville helst bara ligga kvar i sängen.
Leo vill verkligen inte han heller.
Inte stiga upp, inte bli lämnad på dagis.
Så i dag gör det dåliga samvetet sej påmint, vad är jag för mamma?
Som låter mina stackars barn stå åt sidan för en slags studiekarriär? :(

Hoppas humöret bättrar på sej lite under dagen, för nu känner jag mej mest sur å trött!

Hörs senare!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards