Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Lisa - 26 januari 2013 22:50

Här händer inget nytt.
Dag 6 är till ända å har bara bestått av jobb...
Jag saknar er, ses på andra sidan.
Bara 4 dagar kvar, sen är den här bloggen nog lite mer spännande igen.
Överge mej inte tills dess! <3
Puss å gonatt!

Av Lisa - 26 januari 2013 14:18

 

Japp, såhär glad kan man bli när man kommer på att man INTE glömt köpa lattemjölk. :P

Har varit utan i flera veckor(eller i allafall i två :P)

 

Räkskagen-baguette till lunch, ingen strikt gi på lördagar inte... :)

 

Har som ni kanske förstår varit hemma från jobbet ett par timmar redan.

Hann hälsa på grabbarna lite innan de mindre av dem stängde in sej på Leo's rum där mammor var portade å den största av dem sprang i väg på ärenden.

När pappan kom hem igen skjutade jag barnen till mormorn å morfarn, å där ville de heller inte ha mej med så jag körde hem igen.

Roligt för dem, men tråkigt för mej, som inte ser de så mycket förrän vi är lediga på torsdag.

Jag fick se dem lite i allafall, mina småkärlekar. :)

Min stora kärlek stimmar såklart runt med diverse projekt.

Jag ska försöka passa på å vila på riktigt i en halvtimme snart.

Men först ska jag dricka upp min latte, hänga tvätt å ta mej en snabbdusch.

 

Kram på er!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards