Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Lisa - 17 januari 2013 19:52

 

Mina fina in action. :D

 

 

I allafall ett par tre timmar av den här dagen har då spenderats på Andy's lekland i Kristianstad.

Vi fick träffa Noel, Ella å Hanna å åka en himla massa rutschkana å klättra å hoppa. :D

Leo som är allt annat än rädd av sej tycke han skulle åka i stora kanan själv, men jag som är detsto räddare, sträckte mej så långt att han fick åka jämte mej å hålla min hand, å det gick prima, om än i en rasande fart. :D

Som ni ser på bilden åker Viggo, som är en anigens harigare än sin lillebror, själv.

Modigt tycker jag, å han är så stolt. :D

 

Har redan hunnit med en promenad med Sandra runt byn.

Skönt att va i gång å motionera regelbundet igen.

Smal lär jag väl aldrig bli, men risken att öka i vikt minskar väl i allafall. :)

 

I morron ska vi ut å flänga igen. Österut denna gång, närmare bestämt till Kalmar.

Stina ska med åka med oss, eller ja, köra oss blir det nog. :)

Barnen lär väl inte jubla hela dagen precis, mer en möjligen åt att äntligen får träffa Elin å Gustav, men som sagt, tar min bror en examen vill jag såklart va med å fira det!

Stina vill kolla in utvudet i Kalmars affärer med så vi ska köra ganska tidigt.

Vi är ju alltid vakna från halv sex å framåt så jag får se till att masa mej upp senast sju, så ska vi nog hinna i tid. :D

 

Nu ska jag duscha å sen blir det bädden. :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 17 januari 2013 16:20

Av Lisa - 17 januari 2013 13:09

Av Lisa - 17 januari 2013 11:12

Av Lisa - 17 januari 2013 09:25

Lite överallt. :)

Av Lisa - 17 januari 2013 08:59

 

 

 

Klockan är nio å vi har ätit frukost å till med hunnit duka av allt från bordet.

Å vet ni, Leo har redan kläder på sej!? :)

Viggo leker dock för fullt med nån Legobåt han har byggt å har inte alls tid å klä på sej några kläder. <3

Helt okej i dag, jag tänker inte stressa. :D


Barnen vet fortfarande inte vart dagens utflykt ska sluta å det tycker nog det är lite pirrigt. :)

Nu är det dags å sminka till sej å tydligen har Viggo inga dugliga byxor så det blir till å leta i tvättstugan med. :D

Ha en bra dag!

Kram å hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards