Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Lisa - 8 januari 2013 22:30

Har varit sjukligt trött hela dagen, som sagt.
Men nu.
Nu kan jag inte somna.
Kan man lacka ur eller vad?!

Av Lisa - 8 januari 2013 20:22

På soffan.

Framför Sveriges Mästerkock som följs av Ikogntio i kväll igen.

Är fortfarande lika trött.

Urtradigt.

Men vad ska jag säga.

Skola är jobbigt för huvudet.

Eller ja, inte skolan så mycket som den dryga bilfärden fram å tillbaka dit.

Nu hade vi flyt i dag med trafiken åtmistone, så det tog bara en timme både dit å hem.

Ändå. Längsta timmen.


I morron är det same, same å sista skoladagen för denna gången.

Å så startar ju vardagen för resten av min familj också.

Barnen ska lämnas på förskolan(av mej!) å Martin ska till jobbet.

Lite annorlunda tempo gentemot vad jag vant mej vid under de senaste veckorna.

Klockan ringer halv sex å sen kommer det var no-chans-å-andas förrän sju på kvällen sen. :)

Det är livet, det i ett nötskal. :D


Hörs gör vi i allafall, nånstans där mitt i kaos å studier, kram å gonatt! :D



Av Lisa - 8 januari 2013 18:08

Nu ska vi kolla på Trassel å bara mysa en stund! <3

Av Lisa - 8 januari 2013 12:24

Skickar en hälsning från ett dimmigt Växjö.
Jag har fortfarande inte vaknat å gäspar konstant.
Fattar inte varför jag är så trött i dag. Kanske är dags å skärpa till sej å ta de där vitaminerna jag har hemma i skåpet? :)
Det var ingen lockande mat i matsalen i dag så jag är på väg till netto för å köpa mej nått litet å stoppa i mej.

Vi hörs senare sen!
Kram å hej!

Av Lisa - 8 januari 2013 07:19

Är så trött så trött att ögonen nästan går i hop...?!
Om jag är glad att jag inte kör i dag, dels för tröttheten men även för de usla väderförhållanden som råder just nu. Regn å dimma.
Hade jag suttit bakom ratten hade vi nog varit framme till lunch ungefär. :)

I dag blir det som sagt handledning å föreläsningar. Det ser jag fram emot, å jag hoppas jag kan skaka av mej tröttheten när det ljusnar! :)

Det känns i kroppen att jag tränade i går, men har ingen träningsvärk å prata om ännu.?! :)
Men den kommer säkerligen! :)

Hörs sen! Kram

Av Lisa - 8 januari 2013 06:31

Sov en hel kvart efter klockan ringt.

Har sovit som en kratta.

Drömt en hel massa dömärkligt å detaljerat å vid tre vaknade Viggo å bröt i hop över att det inte var morron så han kunde se på Lucky Luke..?!

Har ett svagt minne av att Martin varit uppe hos Leo efter det med, men även då måste jag ha somnat om.


Sitter å äter frukost.

Sista morronen med lugn å ro.

I morron börjar Martin jobba igen å då kan vi säga hej till tidiga dagislämningar å utmattande klädkrig om mornarna igen.


Nu ska jag kasta mej på cyklen å trampa till jobbet, där jag blir hämtad.


Ha en bra dag.

(i dag har jag inte tvingat på min man nått recept, undrar vad det blir till middag då? :P)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards