Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Lisa - 7 januari 2013 21:13

Ta det lugnt Martin, jag driver med dej.   

(ni som är intresserad av förtydligande ska vet att Martin skriker ut sin avsky så fort nån statusuppdaterar på fejjan med något följt av just check!! :)

 

 

Jag följde med Sandra på ett styrkepass med stänger å brädor. Benen är som spagetti å jag är glad att jag inte ska köra till Växjö i morron. :D

Riktigt roligt var det i allafall, å jag pallade med det allra mest, förutom då möjligen när man skulle göra en sit-up ända upp till sittande, då krachade jag platt i fall i golvet. Två gånger!! :D

 

Annars har ju dagen bestått av föreläsningar om deligeringar som varit mycket givande å intressanta. :D

Som jag skrev i går har Martin lagat middag i dag.

Det är inte så ovanligt som det låter, men i går fick han ett nytt recept tilldelat sej. :D

När jag kom stod mycket riktigt middagen nästan klar på spisen. :D  

Det var supergott å våra i vanliga fall svinkräsna å döstimmiga ungar åt FYRA portioner var, åtminstone av sås å ris, men även mycket av kycklingen. :)

Jag undrar bara: vad f*n är det frågan om? :D

Här står jag dag ut å dag in å sliter i köket(okej då, sliter gör jag inte, å det är helt frivilligt. :P) å de allra flesta dagar ska jag va glad om de äter en portion eller ens smakar på maten..? :D

Men jag klagar inte, det är ljuvligt när de äter.

(Å receptet hittar ni om ni klickar på bilden! :)

 

 

I morron fortsätter vi med skola, handledning direkt på morronen(räknar med att kunna ligga lite lågt eftersom "mitt fall" togs upp sist. :D men jag är förberedd på att stå i centrum igen. :)) å fortsatt föreläsningar på eftermiddagen.

Ska bli roligt som vanligt, å bäst av allt, jag ska inte köra nån av dagarna vi har kvar.

Hurra till det. :D

Jag vet att jag är värre än en pensionär, men jag bara tvärhatar å köra bil, speciellt långt å i mörker..!

 

Nu ska jag se klart på Ikognito, som för övrigt verkar helt okej, sen ska jag bädda ner mej. :D

 

Kram å hej på er! :)

Av Lisa - 7 januari 2013 09:41

På en timme tog vi oss upp till Växjö där vi möttes av solsken å klaraste vinterluften! :)
Har föreläsningar om äldre å läkemedel hela dagen.
Spännande å jag både pigg å taggad! :)
Nu tar vi en kopp kaffe å gör oss redo!
Kram på er!

Av Lisa - 7 januari 2013 07:41

Sitter ensam vid köksbordet å äter frukost.

När jag är färdig ska jag bege mej ut i mörkret å köra till Växjö.

Känns nästan som en nöjesresa den här gången, tror det beror på mindre press utan de där gruppuppgifterna. :D


Innan jag kör ska jag ringa jobbet med, tänker ta semester nämligen., känns som jag aldrig är där, men för första gången sen jag började jobba känner jag att livet utanför kommer före.

Att lillebror tar examen, det är ju inte precis nått som händer varje vecka, å inget som en stolt storasyster vill missa. :D


Hoppas ni får en bra måndag! :D

Puss å kram!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards